پایگاه خبری خانه فوتبال:

نفیسه روشن بازیگر ایرانی است. نفیسه روشن به تازگی برای بار دوم ازدواج کرده است. نفیسه روشن بعد از جدایی از همسر اولش در فضای مجازی فعالیت پررنگی دارد. نفیسه روشن بیشتر در سریال ها و فیلم های تلویزیونی حضور دارد. سفر زیارتی نفیسه روشن به کربلا با حواشی بسیاری همراه بود.

نفیسه روشن

تصاویر لو رفته نفیسه روشن در کنار ساحل با عکاسی حاجی!

تصاویری از نفیسه روشن در کنار ساحل مشاهده می کنید.نفیسه روشن که چند روز پیش با انتشارعکس خونین در استوری توجه بسیاری را به خود جلب کرد حالا با عکس های شادی که از خود به اشتراک می گذارد به تمامی شایعات درباره اختلاف با همسر جدیدش پایان داد.خیلی ها می گویند او در ماه عسل به سر می برد.

نفیسه روشن

خوشحالی نفیسه روشن از ازدواج دومش 

نفیسه روشن که خبر ازدواج دومش رسانه ایی شد این روزها خوشحال تر از همیشه است و چهره خندانش را با مخاطبان اینستاگرامش به اشتراک می گذارد.خیلی ها دلیل حال خوب اورا ازدواج مجددش می دانند.هنوز اسم حاجی یا همان شوهر دوم نفیسه روشن معلوم نشده و گویا خانم روشن دوست دارد همه چیز را فعلا مخفی نگه دارد.

نفیسه روشن

نفیسه روشن از شوهر دومش رونمایی کرد!

نفیسه روشن که چند ماه پیش خبر طلاقش منتشر شده بود این روزها استوری هایی مبنی بر ازدواج دوباره اش منتشر می کند و شوهر دومش را حاجی صدا می زند! خیلی ها معتقدند که او اردواج مجددی با شوهر اولش داشته است!

نفیسه روشن

تعریف و تمجید نفیسه روشن از همسر دومش

نفیسه روشن با انتشار چند پیام اینستاگرامی از ازدواج مجددش خبر داد و نوشت: یا علی گفتیم و عشق آغاز شد.

 نفیسه روشن بازیگر سینما و تلویزیون که به تازگی از کربلای معلا بازگشته بار دیگر به جرگه متأهلین پیوست. نفیسه روشن در آخرین پستی که به تازگی منتشر کرد و نوشت:

چه خوبههههههه

بی پروااااااا

عاشق شدن!!!

اونم عاشق یک ادم حسابی شدن

صبور، مهربون، ارومممممم

کسی که اتیش عصبانیت منو‌ خاموش میکنه

#خوشتیپ #من #آدم #حسابی

بدون دروغ و کلک عاشق شین…

عاشقی تاوان داره…

نفیسه روشن

کتک خوردن نفیسه روشن

نفیسه روشن چندی پیش عکس دست زخمی خود را منتشر کرد و از خشونت علیه زنان در ایران صحبت کرد، او بدون این که هیچ توضیح دیگری بدهد اینستاگرام را با تمام حواشی ایجاد شده تنها گذاشت ؛ پس از آن که شایعه های مختلفی از او در فضای مجازی منتشر شد توضیحی  را درباره زخمی شدن و خشونت نسبت به خود توضیح داد . او نوشت:

نفیسه روشن

نفیسه روشن  همه چیز را از پشت پرده شب های مافیا افشا کرد

نفیسه روشن با انتشار چند استوری به شدت به مردم توهین کرده است او در استوری های خود از آن هایی که به او فحاشی کردند رونمایی کرد و او نیز مانند آن ها شروع به توهین کرد . در ادامه استوری های نفیسه روشن نکته جالب دیگری نیز بود . او با انتشار 3 استوری به شب های مافیا پرداخت . نفیسه روشن از پشت پرده این برنامه گفت که بسیاری از تولید کنندگان را زیر سوال برد . در ادامه استوری های نفیسه روشن را مشاهده می کنید .

نفیسه روشننفیسه روشن

نفیسه روشن

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: