پایگاه خبری خانه فوتبال:

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی این فدراسیون درباره تخلفات بازی‌های لیگ دسته اول فوتبال اقدام به صدور احکامی کرد.

* دیدار تیم‌های سایپا و خیبر خرم آباد در حالی برگزار شد که از سوی محسن اسکینی، مربی تیم خیبر خرم آباد تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه (داور) رخ داد. وی به توبیخ کتبی محکوم شد.

فرزاد بهاری، مربی تیم خیبر خرم آباد به دلیل بر بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه (داور) و سرپرست تیم مقابل به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم و باید ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

تیم سایپا به دلیل داشتن ۶ بازیکن اخطاری، بدرفتاری کادر تیم در طول مسابقه، نقض اصول کلی رفتار (عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حضور تعدادی تماشاگر) به پرداخت ۱۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

تیم خیبر خرم آباد به دلیل داشتن ۶ بازیکن اخطاری و بدرفتاری کادر تیم به تصمیمات داور باید ۹۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

* مسابقه تیم‌های خیبر خرم آباد و شهرداری آستارا در حالی برگزار شد که از سوی اصغر کرم الهی، مربی تیم خیبر خرم آباد تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه صورت گرفت. وی به دو جلسه از همراهی تو خود و پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.(این رأی قابل تجدید نظر است).

* تیم رایکا بابل در دیدار برابر ملوان بندر انزلی به دلیل نقض اصول کلی رفتار (عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حضور تماشاگران و فحاشی آنها به داور مسابقه، بدرفتاری توپ جمع کن‌ها و پرتاب توپ به داخل زمین و تحریک عوامل تیم که منجر به تأخیر در ادامه مسابقه شد)، باید ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. (این رأی قابل تجدید نظر است).

در مسابقه فوق افراد متفرقه از مقامات رسمی انتظامی اصرار بر حضور در کنار زمین مسابقه خود و یا نزدیکان را داشتند که این امر خلاف مقررات و آئین نامه اجرایی مسابقات است. بر همین اساس از رئیس هیأت فوتبال استان مازندران موکدا درخواست می‌شود نظارت کافی در مسابقات بعدی را معمول و ضمن تذکرات لازم به هیأت فوتبال بابل، شرایطی فراهم آورند که در مسابقات آتی از تکرار این رویه خلاف مقررات اجتناب شود.

* مسابقه تیم‌های مس کرمان و استقلال ملاثانی در حالی برگزار شد که از سوی توفیق بوستانی، مربی این استقلال ملاثانی تخلفاتی مبنی بر رفتار غیر ورزشی نسبت به داور مسابقه رخ داد. وی به توبیخ کتبی محکوم شد.

تیم مس کرمان به دلیل نقض اصولی کلی رفتار (عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حضور تعدادی تماشاگر و اهانت آنها به تیم مقابل) به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

تیم استقلال ملاثانی نیز به خاطر داشتن ۶ بازیکن اخطاری و اعتراض جمعی از عوامل در تمام طول مسابقه به داور و درگیری با تیم مقابل، به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. آرای فوق قطعی است.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: