پایگاه خبری خانه فوتبال:

پرسپولیس هفته‌هاست با بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی نتوانسته از دو بازیکن تاجیکش استفاده کند و این اتفاق باعث انتقادات زیادی به صدری شد. بیش از یک ماه از خبر تامین منبع پرداخت طلب کالدرون می‌گذرد و به دلیل مسائل تحریم پرداخت پول این سرمربی آرژانتینی به مشکل خورده بود. حال صدری با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش در این خصوص توضیح داد.

سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس در کپشن نوشت: "سلام به هواداران عزیز و فهیم پرسپولیس؛ بعد از مدت‌ها تلاش، استرس و فعالیت شبانه‌روزی، نهایتا کل طلب کالدرون پرداخت شد و منتظر تایید وکیل این مربی هستیم و متعاقبا به فیفا رسما اعلام می‌کنیم تا پنجره باز شود. به امید خدا به زودی شاهد باز شدن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس خواهیم بود.

او درباره انتشار خبر در برنامه فوتبال برتر هم گفت : اینکه این اتفاق دیشب رخ داد کاملا تصادفی بود و دلیل دیگری نداشت. بنده به عنوان خادم هواداران پرسپولیس، نگرانی چهل میلیون هوادار را درک می‌کنم ولی به شما قول می‌دهم اگر یک درصد خبر صحت نداشت به هیچ عنوان در رسانه ملی مطرح نمی‌شد.

در آخر اینکه هواداران فهیم و باهوش پرسپولیس باید راه خود را از برخی هوادارنماها که قصد دارند باشگاه و تیم را به حاشیه بکشانند جدا کنند. به امید روزهای بهتر.

با افتخار، عضوی از خانواده چند میلیونی پرسپولیس؛ سیدمجید صدری"

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: