پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرمربی خارجی تیم فوتبال تراکتور گفت: فکر نمی کردیم برتری مقابل صنعت نفت را حفظ کنیم.
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، زونیمیر سولدو در نشست خبری بعد از بازی مقابل نفت مسجدسلیمان، عنوان کرد: همان طور که قبلا گفتم بازی سختی داشتیم. مسجدسلیمان هم می‌دانستیم انگیزه خوبی دارند تا اینجا خوب دوندگی کنند. با تدابیری که داشتیم 25 - 30 دقیقه اول خوب بازی کنترل کردیم، چند موقعیت به دست آوردیم. اواخر نیمه اول فشاری به بازیکنان وارد شد به همین دلیل نیمه دوم با بازیکنان صحبت کردیم. نیمه دوم فکر نمی‌کردیم این نتیجه را حفظ کنیم و به دنبال گل در چند موقعیت بودیم که اواخر بازی به گل رسیدیم.
سرمربی تیم فوتبال تراکتور در ادامه درباره وضعیت تیم خود، عنوان کرد: نیمه دوم شروع کار بهتر بود و در انتها یک گل زدیم که نتیجه خوب برای تراکتور حاصل شد. ما پیش‌بینی کرده بودیم با مسجدسلیمان جنگ سختی خواهیم داشت. بچه‌های ما تلاش خود را کردند. درست است حریف لحظاتی صاحب توپ بود اما ما موقعیت زیادی ندادیم که دروازه ما را به خطر بیندازند هرچند ما هم از چند موقعیتی هم که داشتیم به خوبی استفاده نکردیم.

وی درباره اینکه چرا اجازه ندادید پزشک داخل زمین بیاید، گفت: چون اواخر بازی بود و نتیجه هم یک بر صفر، نمی‌خواستیم یک بازیکن از تیم کم شود. باید بازیکن بیرون می‌آمد و بعد وارد زمین زمین می‌شد چون بازیکن ما هم در خط دفاعی بود به خاطر همین این ریسک را نکردیم. 

سولدو در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه کمالوند گفته بهتر از تراکتور بودند، اظهارداشت: چیزی که من دیدم همه فوتبال را به خاطر گل دنبال می‌کنند. آنها هم مالکیت توپ را داشتند اما ما به دنبال گل بودیم که به آن رسیدیم و بچه‌ها در این راه موفق بودند.

سرمربی خارجی تراکتور درباره استفاده از دروازه‌بان جدید، تصریح کرد: او اعتماد به نفس خوبی دارد، 90 دقیقه به خوبی کار کرد و من از او رضایت دارم به همین دلیل در ادامه از جوانان استفاده می‌کنم.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: