پایگاه خبری خانه فوتبال:

گوهر خیراندیش بازیگر ایرانی است. گوهر خیراندیش تا به امروز جوایز بسیاری را دریافت کرده است. گوهر خیراندیش سبک بازی خاصی دارد. گوهر خیراندیش در حوزه طنز نیز کارنامه درخشانی دارد. گوهر خیراندیش پس از حضور در آمریکا با حواشی بسیاری همراه شد.

تیپ کریسمسی گوهر خیراندیش

گوهر خیراندیش بازیگر سابقه دار ایرانی است که بیشتر مواقع در آمریکا کنار فرزندانش به سر می برد عکسی همراه نوه اش برای کریسمس منتشر کرد.

طنازی گوهر خیراندیش در سینما و تلویزیون

گوهر خیراندیش بازیگر معروف و محبوب ایرانی است که بیشتر او را در نقش های طنز دیده ایم و با وجود سن بالایی که دارد اما همچنان ان بانمکی و شوخ طعی درونش هست.

گوهر خیراندیش

 

وی جدیدا بسیار پرحاشیه شده و تیکه های ریز و درشت زیادی هم در جمع و اینستاگرام میندازه! اما از این ها که بگذریم ظاهرا هنرمندان به خصوص خانم ها در ایران علاقه زیادی به رسم و رسومات اروپایی دارند. آن ها از هالووین گرفته تا کریسمس را اجرا می کنند و برای چشم و هم چشمی هم که شده عکساشونو تو اینستا به اشتراک می گذارند.

حالا گوهر خانم هم همراه با نوه اش عکسی کریسمسی و خوشتیپ منتشر کرده که احتمالا در آمریکاست. اما نظرات کاربران جالب بود که یکی نوشت: رخت کریسمسشون مثه خیمه های یزیده که!

 گوهر خیراندیش را خیلی ها دوست دارند زیرا هنرمندی بانمک و پر انرژی است. اما نکته جالب اینجاست که تقریبا تنها بازیگریه که کشف حجاب کامل کرد اما همچنان ممنوع الکار نشده و بازی می کند. در ادامه عکس و فیلم خانم بازیگر را در پشت صحنه فیلم «فصل قاصدک» مشاهده می کنید که در امریکا ساخته شده است.

گوهر خیراندیش

حرکات موزون گوهر خیراندیش

گوهر خیراندیش مدتی پیش هم در با لباس مجلسی در عروسی دخترش رقصید و ویدیوی گرفته شده از او در فضای مجازی حسابی پخش شد. مورد دیگر اینکه در تولد ابی حضور پیدا کرد و کنسرت گوگوش هم رفت، اما همچنان خبری از ممنوع الفعالیتی خانم خانما نیست تا اینکه چن وقت پیش در یکی از مراسمات سینمایی با شوخی و خنده حرف هایش را زد. اینطور که معلوم است کمی به خانم بازیگر گیر داده و او هم کم نیاورد مواردی را جلوی همه گفت.

گوهر خیراندیش

بیوگرافی گوهر خیراندیش

گوهر خیراندیش در ۱ شهریور ۱۳۳۳ در شیراز متولد شد. از سال ۱۳۴۹ و در دوران دبیرستان فعالیت وی با گروه تئاتر در شیراز آغاز شد و در همین سال بود که با جمشید اسماعیل خانی آشنا شد که این آشنایی منجر به ازدواج این دو گشت که حاصل این ازدواج یک پسر و دو دختر به نام های امید، آزاده و آناهیتا بود.

ترس از خون

این بانوی هنرمند در سه رشته پزشکی، زبان انگلیسی و هنر در دانشگاه قبول شد اما بنابر علاقه ای که داشت هنر را انتخاب کرد و از این انتخاب راضی و خوشحال است و اگرچه به پزشکی هم علاقه داشت اما به دلیل ترس از خون تصمیم گرفته به سراغ این رشته نرود.

گوهر خیراندیش

گوهر خیراندیش در گفتگویی تازه از رویدادهای باورنکردنی در پشت‌صحنه سریال «حماسه آرد» صحبت کرد. او می‌گوید بر اثر آپاندیسیت و بی اعتنایی عوامل تولید تا یک قدمی مرگ هم پیش رفته است. 

گوهر خیراندیش و بیماری اش

بازیگر «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» را به بیمارستان می‌برند و آنجا از تیم درمان رفتارهای عجیبی سر می‌زند. خیراندیش مدعی شد که در بیمارستان آنقدر حالش بد شده بود که شخصی تصمیم می‌گیرد او را با آمپول هوا بکشد!

سرانجام گوهر خیراندیش را به بیمارستان دیگری می‌برند و آنجاست که او مراحل بهبود طی می‌کند. او در این گفتگو از مرحوم جمشید اسماعیل خانی هم صحبت کرد: «در بیمارستان خانمی به دیدن من آمد که پارچه‌ای سبز همراهش بود. او گفت که خواب جمشید اسماعیل‌خانی را دیده و او در خواب گفته که این پارچه را به شکم من ببندد. بعد از ۱۰ روز تب من پایین آمد. یک خانم پرستار هم در بیمارستان خواب جمشید را دیده بود و جالب اینکه همان ایام کمند امیرسلیمانی به من زنگ زد و گفت که مادرش هم خواب جمشید اسماعیل‌خانی را دیده است.»

گوهر خیراندیش

سینما
 
سال تولید نام فیلم کارگردان
۱۳۹۸ گورکن کاظم ملایی
۱۳۹۸ خوب، بد، جلف ۲:ارتش سری پیمان قاسم‌خانی
۱۳۹۷ مشت آخر مهدی فخیم‌زاده
۱۳۹۷ کلوپ همسران مهدی صباغ‌زاده
۱۳۹۷ مردی بدون سایه علیرضا رئیسیان
۱۳۹۷ سامورایی در برلین مهدی نادری
۱۳۹۷ پاستاریونی سهیل موفق
۱۳۹۶ دشمن زن کریم امینی
۱۳۹۶ ماهور مجید نیامراد
۱۳۹۶ لس آنجلس تهران تینا پاکروان
۱۳۹۴ فصل نرگس نگار آذربایجانی
۱۳۹۴ خانه دیگری بهنوش صادقی
۱۳۹۴ من و شارمین بیژن شیرمرز
۱۳۹۴ نیمه‌شب اتفاق افتاد تینا پاکروان
۱۳۹۳ در مدت معلوم وحید امیرخانی
۱۳۹۳ رخ دیوانه ابوالحسن داوودی
۱۳۹۳ ایران برگر مسعود جعفری جوزانی
۱۳۹۳ آتش‌بس ۲ تهمینه میلانی
۱۳۹۳ شیفت شب نیکی کریمی
۱۳۹۲ آذر، شهدخت، پرویز و دیگران بهروز افخمی
۱۳۹۲ نقش نگار علی عطشانی
۱۳۹۰ آهوی پیشونی سفید جواد هاشمی
۱۳۹۰ میگرن مانلی شجاعی فرد
۱۳۹۰ روییدن در باد رهبر قنبری
گوهر خیراندیش
۱۳۸۹ علفزار
۱۳۸۹ در امتداد شهر علی عطشانی
۱۳۸۷ تهران ۱۵۰۰ بهرام عظیمی
۱۳۸۷ دعوت ابراهیم حاتمی‌کیا
۱۳۸۷ صندلی خالی سامان استرکی
۱۳۸۷ کلانتری غیرانتفاعی یدالله صمدی
۱۳۸۶ دل‌شکسته علی روئین‌تن
۱۳۸۶ دایره زنگی پریسا بخت‌آور
گوهر خیراندیش
۱۳۸۶ استخوونای بابام مهدی رضازاده فخار
۱۳۸۵ قاعده بازی احمدرضا معتمدی
۱۳۸۵ خواستگار محترم داوود موثقی
۱۳۸۵ محاکمه ایرج قادری
۱۳۸۵ بی‌وفا اصغر نعیمی
۱۳۸۳ گل یخ کیومرث پوراحمد
گوهرخیراندیش
۱۳۸۳ تردست محمدعلی سجادی
۱۳۸۳ مکس سامان مقدم
۱۳۸۳ نقاب (پوکر) کاظم راست‌گفتار
۱۳۸۲ سیزده گربه روی شیروانی علی عبدالعلی‌زاده
۱۳۸۱ توکیو بدون توقف سعید عالم زاده
۱۳۸۱ دنیا منوچهر مصیری
۱۳۸۱ واکنش پنجم تهمینه میلانی
۱۳۸۱ رسم عاشق‌کشی خسرو معصومی
گوهر خیراندیش
۱۳۸۰ ارتفاع پست ابراهیم حاتمی‌کیا
۱۳۸۰ نان و عشق و موتور ۱۰۰۰ ابوالحسن داوودی
۱۳۸۰ مربای شیرین مرضیه برومند
۱۳۷۸ میکس داریوش مهرجویی
۱۳۷۸ سهراب سعید سهیلی
۱۳۷۷ جنگجوی پیروز مجتبی راعی
۱۳۷۷ شیدا کمال تبریزی
گوهرخیراندیش
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: