پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرمربی تیم شهرداری آستارا گفت: آمدیم فوتبال بازی کنیم و نه برای باختن. آمدیم سختکوش باشیم و با تمام وجود بازی کنیم و فوتبال زیبایی را برای هواداران و مردم انجام دهیم.
به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، فرشاد پیوس سرمربی تیم شهرداری آستارا در نشست خبری پیش از بازی مقابل گل‌گهر در جام حذفی اظهار کرد: از تیم گل‌گهر خاطرات خیلی خوبی دارم و در سال ۸۸ در خدمت این تیم بودم تیم بومی و خیلی خوبی درست کردیم و ما در نیم فصل تیم دوم جدول شدیم.

وی ادامه داد: آن موقع ساختار نداشتیم ولی تیم خیلی خوبی داشتیم و مدیرعامل وقت خبر از برنامه‌ریزی برای آینده می‌داد که الان که آمدم خیلی خوشحال شدم که می‌بینم امکانات خیلی خوبی دارند.

وی در خصوص بازی فردا گفت: بازی سخت و مشکلی داریم، گل‌گهر یک تیم خیلی خوب و قوی‌ست و جزو چند تیم پرطرفدار و فوتبال بلد و تاکتیک‌پذیر و سختکوش است و همه‌چیز تحت اختیار کادر فنی و امیر قلعه‌نویی است.تیم خیلی خوبی‌ست و تیمی است که می‌تواند سهمیه آسیا را بگیرد. ما هم تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم، هم جوان و بازیکنان با تجربه و خیلی خوبی داریم.

پیوس تصریح کرد: سعی می‌کنیم فردا یک بازی زیبا و رو به جلویی بازی کنیم تا مردم لذت ببرند و هم ما که روی نیمکت هستیم بتوانیم بازی تاکتیک‌پذیر و رو به جلو بازی کنیم.

وی افزود: می‌دانیم تیم حریف هم در کناره‌ها خوب هستند و هم مرکز زمین در ضربات آخر واقعا خوب کار می‌کنند. تاکتیک‌های خیلی خوبی دارند و نقاط ضعف‌شان را شناسایی کردیم و سعی می‌کنیم حمله‌های خوبی داشته باشیم.

سرمربی تیم شهرداری آستارا خاطرنشان کرد: ما تیم لیگ یک هستیم و غرض این است که فردا جوانان را بازی دهیم تا ان‌شاءالله هم جلوی دید باشند و آنهایی که می‌بینند بپسندند و بتوانیم سال‌های بعد باشگاه این‌ها را بفروشد و هزینه خوبی برای باشگاه باشند.

وی متذکر شد: آمدیم فوتبال بازی کنیم و نه برای باختن. آمدیم سختکوش باشیم و با تمام وجود بازی کنیم و فوتبال زیبایی را برای هواداران و مردم انجام دهیم.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: