پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: بعد از اتفاقی که برای تیم ما افتاد در این 3-2 روز فقط از لحاظ روحی روی بچه‌ها کار کردیم.
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، امیر قلعه‌نویی پس از برتری 4 بر صفر تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان مقابل شهرداری آستارا در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اظهار داشت: بعد از اتفاقی که برای تیم ما افتاد در این 3-2 روز فقط از لحاظ روحی روی بچه‌ها کار کردیم. از آنها تشکر می‌کنم که خوب دویدند. بچه‌هایم تلاش و دوندگی داشتند و توانستیم شهرداری آستارا را شکست بدهیم. خیلی خوشحالم رفقا و بچه‌ محل‌های قدیمی‌ام مثل فرشاد پیوس و محمد نوروزی را دیدم وقتی همدیگر را می‌بینیم به 45 سال پیش بازمی‌گردیم. در این سال‌ها با این عزیزان رفقات داشتیم و به قول عزیزی چه زود دیر شد.

وی افزود: خوشحالم که با یک بازی خوب برنده شدیم و به مرحله بعدی رفتیم. امیدوارم این روند ادامه یابد و بچه‌ها از لحاظ روحی و روانی شرایط بهتری پیدا کنند تا تیم به شرایطی که در گذشته داشت بازگردد.
سرمربی گل‌گهر سیرجان در خصوص غیبت علی علیزاده، امین پورعلی و فرشید باقری مقابل آلومینیوم اراک گفت: باید فردا به تهران برویم و ببینیم شرایط چگونه است. بعضی مواقع یک بازی سه امتیازی نیست بلکه کاری با آدم می‌کنند که یک مسابقه 10 امتیاز ارزش دارد. می‌دانند چه خبر است و چه کارهایی باید بکنند. هم برای آن بازی و هم برای بازی بعدی مسائلی را به وجود می‌آورند که آدم نمی‌تواند حرف بزند و باید با شرایط کنار بیاید و کاری هم نمی‌توان کرد. اما باز هم می‌گویم بدون اذن خداوند یک برگ خشک از درخت نمی‌افتد. اگر حرفی بزنیم آری دیگر.

قلعه‌نویی در خصوص میزان رضایت خود از عملکرد شاگردانش مقابل شهرداری آستارا گفت:‌وقتی یک تیم با اختلاف 4 گل می‌برد باید راضی باشیم باید بازیکنان جوانی مثل حسین نخودکار را آرام آرام وارد چرخه کنیم تا بماند و نسوزد. یادم است با یاسین سلمانی هم این کار را کردم.2.5 سال قبل این بازیکن را به سپاهان آوردم و در یکی دو بازی لیگ برتر از سلمانی استفاده کردم. اکنون وی بازیکنی بزرگ و یا تیم ملی شده است. با نخودکار هم باید این کار را کنیم. در گذشته هم با امید ابراهیمی و نفرات جوان دیگر چنین کاری کردم و 10-15 نفر از آنها در لیگ برتر بازی می‌کنند. مقابل شهرداری آستارا بهترین فرصت بود تا به نخودکار زمان بدهیم و الحمدالله ما را امیدوار کرد.

وی در خصوص تأثیر 3 بر صفر شدن رأی پرونده بازیکن گابنی گل‌گهر در دیدارهای آتی این تیم عنوان کرد:‌ پیش خودمان و خدای خود راضی هستیم که وجداناً هیچ‌کاری نکردیم و هر کاری کردم قانونی انجام دادیم. تشکیلات و باشگاه گل‌گهر هیچ خطایی انجام نداده است و زمان همه چیز را مشخص می‌کند. نمی‌دانیم کجا ایراد و مشکل بوده است اما گل‌گهر خطایی نکرد. شهاب عزیزی خادم آدم عدالت‌محوری است و از فدراسیون و وی می‌خواهم حتماً در این رأی بازنگری کند. در کمیته استیناف هم قاضیان محترم و خوبی هستند و به دور از هر مسئله‌ای حتماً پرونده را بازنگری می‌کنند تا ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

سرمربی گل‌گهر سیرجان تصریح کرد: این پرونده هر نتیجه‌ای داشته باشد خدای بالای سر شاهد است که باشگاه گل‌گهر هیچ خطایی انجام نداد. همه مراحل قانونی را انجام دادیم و این کار یک بار هم انجام نشد بلکه دو بار انجام شد. یکبار 13 آبان تأییدیه گرفتیم و یکبار هم به قول این آقایان راستی‌‌آزمایی کردیم تا خیال‌مان راحت شود. 29 آبان نامه دیگری گرفتیم و 3 آذر به این بازیکن بازی دادیم. به همین دلیل هیچ خلافی نکردیم اما در این مسائل مقداری آرا بالا و پایین می‌شود.

قلعه‌نویی ادامه داد: پیش خودمان و خدا راضی هستیم. خوشحالم مردم در این چند وقت مسائل و کارشناسی‌های مختلفی در برنامه‌های تلویزیونی و رادیو دیدند و مشخص شد چگونه از مظلومیت گل‌گهر صحبت کردند به کمیته انضباطی، فدراسیون عزیزی خادم و همه احترام می‌گذارم اما برخی اساتید مثل هوشنگ نصیرزاده پشت قضیه آمدند و واقعیت‌ها را گفتند اگر اتفاقی هم افتاده گل‌گهر هیچ تقصیری ندارد. ما سلسله کارها و مراتب را انجام دادیم دو بار هم مراحل قانونی رفتیم اما این اتفاقات افتاد. باید به کمیته ا نضباطی احترام گذاشت. عزیزی خادم هم دنبال تغییر و تحولاتی است که فوتبال ایران را از لحاظ تشکیلاتی و زیرساختی به‌روزرسانی کند. اطمینان دارم خبرهای خوبی می‌شنویم.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: