پایگاه خبری خانه فوتبال:

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هر چند من در ترکیب بازی با ویستاتوربین نیستم اما همه بازیکنان پرسپولیس تجربه حضور در این جام را دارند.
به گزارش خبرگزاری فارس، سیدجلال حسینی پیش از دیدار با پرسپولیس مقابل ویستاتوربین در مرحله یک‌ شانزدهم نهایی جام حذفی اظهار داشت: همیشه جام حذفی جام شگفتی‌ها بوده. بازی سختی است، به این خاطر که بازیکنان خیلی مواقع تمرکز نمی‌کنند، اما امیدوارم امروز اینگونه نباشد و بتوانیم بازی خوبی مقابل ویستاتوربین انجام بدهیم. 

وی درباره بازی نکردن خود در این مسابقه توضیح داد: بازیکنان ما آماده هستند و فرقی نمی‌کند من در ترکیب باشم. امید عالیشاه یا فرد دیگری، همه بازیکنان ما تجربه دارند و می‌دانند دیدارهای حذفی سخت است خصوصاً بازی امروز گره نخورد و بتوانیم دیدار خوبی انجام بدهیم و در نهایت برنده شویم.

کاپیتان تیم پرسپولیس درباره رأی اخیر کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره پرونده بازیکن گابنی گل‌گهر و حواشی پس از صدور این حکم عنوان کرد: من می‌گویم فقط درباره پرسپولیس صحبت نکنند و هر کسی می‌خواهد حرفی بزند باید سند داشته باشد. ما هم خیلی حرف‌ها داریم اما آنها را نزدیم و نمی‌زنیم. امیدوارم هر کسی هم علیه پرسپولیس حرف بزند سند داشته باشد. در صورتی که مستند حرف بزند جواب این حرف‌ها را می‌دهیم.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: