پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرپرست باشگاه پرسپولیس که به نظر می رسید از مصاحبه تلویزیونی گابریل کالدرون در برنامه فوتبال برتر شاکی و عصبانی به نظر می رسید، ادعای جالبی در مورد سرمربی آرژانتینی مطرح کرد و گفت: برای کالدرون نوشته و التماس کردم تائیدیه بدهند اما شرمم می‌شود ویس کالدرون را پخش کنم. او به ما توهین می‌کرد.  به سمت خانم وکیل رفتیم و گفتیم که این ۴۵۰۰۰ هزار دلار ارسال شده است کاری کنید. وکیلش گفت موکلش پادشاهش است و بدون اجازه اش نمی‌تواند کار را انجام دهد. از هر دری وارد شدیم. جنانی و کاظمی هم نتوانستند کاری انجام بدهند."

شاید برای خیلی ها این پرسش پیش آمده باشد که مگر گابریل کالدرون چه گفته و چه وُیسی ارسال کرده که مجید صدری شرمش می شود آن را پخش کند؟!

یکی از نزدیکان باشگاه پرسپولیس به ما خبر داد: ۴۵ هزار دلار آخر باقی مانده از طلب کالدرون واریز اما هنوز به حساب گابریل کادرون ننشسته بود. بنابراین مجید صدری شخصا تلاش کرد با سرمربی آرژانتینی ارتباط گرفت تا او را راضی کند تا به فیفا نامه زده و واریزپول را تأئید کند اما... مرد آرژانتینی وُیس توهین آمیزی فرستاد و حرف هایی زد که واقعا زشت و غیرقابل انتشار بوده است. کالدرون در این وُیس ایرانی ها را دروغگو خطاب کرده است. او استراماچونی سرمربی سابق استقلال را مثال زده و گفته است که باید همان رفتاری را می کرد که مربی ایتالیایی انجام داد. باید در نشست خبری صندلی پرت و به وزیر ورزش حمله می کرد تا حساب کار دست همه بیاید! کالدرون همچنین حرف های منشوری و فحش هایی داده که واقعا شگفت انگیز بوده است و در لابه لای این صحبت ها گفته است دو جام جهانی بوده و هیچ ایرانی کارنامه او را ندارد! "

البته گابریل کالدرون در برنامه " فوتبال برتر" خیلی آرام و مهربان حرف می زد و شباهتی به آن چیزی که سرپرست باشگاه پرسپولیس مدعی شده نداشت اما جدای از منبع مورد نظر چند نفر از دست اندرکاران باشگاه پرسپولیس نیز تأیید کرده اند که گابریل کالدرون در این وُیس فحش های رکیک و حرف هایی ناشایست زده است که اصلا نمی توان آن را در رسانه ها تکرار کرد!

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: