پایگاه خبری خانه فوتبال:

قهرمان اروپا که با توخل به صدرنشین مقتدر لیگ برتر بدل شده بود، به دلیل اوضاع وحشتناک کرونایی در انگلیس اوضاع سختی را سپری می‌کند.
به گزارش خبرگزاری فارس، چلسی، مدعی اصلی قهرمانی در انگلیس اکنون به دلیل کرونا عجیب‌ترین دوران خود را سپری می‌کند و به گفته توخل نمی‌تواند در سطح بالایی رقابت کند.
امشب در جام اتحادیه فوتبال انگلیس، چلسی در حالی به مصاف برنتفورد می‌رود که به دلیل نداشتن بازیکن کافی مجبور است از بازیکنان آکادمی خود استفاده کند.

این تیم در ابتدای هفته در دیدار مقابل ولورهمپتون 7 بازیکن اصلی خود را به دلیل کرونا و مصدومیت در اختیار نداشت و اصلا نتوانست نمایش خوبی را به ثبت رساند و به زحمت یک امتیاز از گرگ‌ها گرفت تا بیش از این از رقیب‌های خود یعنی سیتی و لیورپول عقب نماند.آنها پیش از این اتفاق در صدر جدول لیگ برتر انگلیس قرار داشتند ولی حالا با سیتی صدرنشین 6 امتیاز فاصله دارند و در رده سوم جای گرفته‌اند.

بن چیلول، آندریاس کریستینسن، کای هاورتز، روبن لوفتس چیک ، کلوم هادسون اودوی، تیمو ورنر و روملو لوکاکو به دلیل مصدومیت و کرونا تا انتهای سال در دسترس نیستند و چلسی باید بدون آنها به مصاف برنتفورد و استون ویلا برود. حضور ستاره‌هایی مثل جورجینیو، چالوبا و زیاش نیز در هاله‌ای از ابهام است و باید دید توخل چه اندیشه‌ای در این بازی‌ها اتخاذ خواهد کرد.

مصاحبه توخل پس از تساوی با ولورهمپتون: ما ناامیدیم. ما یک مقدار هم عصبانی هستیم

ZVLVtRuvymjt

چلسی از 8 بازی قبلی خود در لیگ برتر انگلیس تنها 3 برد کسب کرده و در آستانه باکسینگ‌دی و آغاز سال 2022 باید بدون بازیکنان اصلی خود ماه سختی را سپری کند. از  5 دی ماه تا 3 بهمن ، چلسی 6 بازی مهم در انتظار دارد که باید در 3 هفته متوالی در لیگ برتر انگلیس با تیم‌های لیورپول، منچسترسیتی و تاتنهام دیدار کند. به عبارتی اگر این تیم نتواند رقیب‌های مستقیم خود را شکست دهد، قهرمانی این فصل را از دست داده و باید برای لغزش آنها چشم انتظار بنشیند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: