پایگاه خبری خانه فوتبال:

مدافع تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: امیدوارم روز جمعه با یک بازی خوب روند نتیجه نگرفتن را قطع کنیم.
سید محمد قریشی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص پیروزی ذوب‌آهن مقابل رایکا و صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام‌حذفی اظهار داشت:‌ با توجه به نتایجی که در بازی‌های گذشته گرفته بودیم و به خصوص شکست مقابل هوادار، این برد برای‌مان لازم بود تا شرایط خوبی پیدا کنیم. با زحمت بچه‌ها و کادر فنی توانستیم رایکا را شکست بدهیم و برد خوبی را به دست بیاوریم.

وی افزود: تمام بازی‌های جام‌حذفی سخت هستند. چون مساوی ندارند و باید برنده معلوم شود. ضمن اینکه تیم‌های لیگ یکی هم وقتی مقابل تیم‌های لیگ برتری قرار می‌گیرند انگیزه بیشتری پیدا می‌کنند. ما در نیمه اول هم بازی خوبی را انجام دادیم اما نتوانستیم به گل برسیم. با این حال در دقیقه 60 گل اول را زدیم و بعد از آن توانستیم گل های دوم و سوم را ثبت کنیم. رایکا تیم خوبی است اما به این برد نیاز داشتیم و خدا را شکر توانستیم به مرحله بعد صعود کنیم.

مدافع ذوب‌آهن در مورد بازی این هفته مقابل پرسپولیس، گفت: نتایج این تیم در 5-4 سال اخیر نشان می‌دهد تیم فوق‌العاده‌ای در ایران و آسیا است. البته تغییرات زیادی داشتند، نفرات زیادی رفتند و نفرات جدید به آن‌ها اضافه شدند. با این حال پرسپولیس آنقدر شکل دارد که هر کسی به این تیم وارد می‌شود به خوبی جا می‌افتد. پرسپولیس یکی از بهترین تیم‌های ایران است و با برنامه بازی می‌کند اما به هر حال این تیم هم مثل بقیه تیم‌هاست. ما در هفته سوم سپاهان را شکست دادیم و جمعه هم کسب سه امتیاز بازی پرسپولیس دور از دسترس نیست. بازی سختی داریم اما به این برد نیاز داریم چون می‌توانیم شرایط‌مان را در جدول بهتر و ناکامی‌های گذشته را جبران کنیم.

قریشی در خصوص اینکه آیا فشار روحی نتایج گذشته روی بازی مقابل پرسپولیس تأثیر می‌گذارد، عنوان کرد: تا قبل از بازی با رایکا فشار روی تیم زیاد بود اما با این صعود روحیه تیم بهتر شد. مقابل پرسپولیس حتماً برای برد به زمین می‌رویم. ما تلاش‌مان را می‌کنیم و نتیجه دست خدا است. 

وی در مورد اینکه فشار هواداران به خاطر نتایج هفته‌های گذشته  گفت:‌ به آن‌ها حق می‌دهیم. این نتایج در شان ذوب‌آهن نیست اما به هرحال نسبت به دو سال گذشته نتایج بهتری به دست آمده است. از هواداران می‌خواهم صبور باشند. تیم نسبت به سال گذشته حدود 15 تغییر داشته، برای کادر فنی سخت است که بازیکنان را به هماهنگی برساند و ترکیب ایده‌ال خودش را پیدا کند. ضمن اینکه در این چند هفته وجود مصدومان و محرومان هم ما را اذیت کرد. با این حال رفته رفته شرایط بهتری پیدا کردیم. امیدوارم روز جمعه با انجام یک بازی خوب بتوانیم روند نتیجه نگرفتن را قطع و دل هواداران را شاد کنیم.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: