پایگاه خبری خانه فوتبال:

بازیکن تیم نفت آبادان گفت: تنها تیم لیگ برتری هستیم که بازیکنانش تا پایان هفته یازدهم لیگ برتر یک ریال دریافت نکرده‌اند.
محمد طیبی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره تساوی بدون گل دیدار صنعت‌نفت مقابل فولاد در هفته یازدهم لیگ برتر اظهار داشت:  در دربی خوزستان بازی خوبی برگزار شد. فولاد از زمان بازگشت جواد نکونام جان گرفته و نسبت به ابتدای فصل خیلی تغییر کرده است. قبل از این مسابقه می‌دانستیم برای هر دو تیم بازی سختی است. ما هم برای کسب امتیاز به اهواز رفته بوده و خدا را شکر خوب هم بازی کردیم. اگر خوش‌شانس بودیم می‌توانستیم سه امتیاز را هم به دست آوریم. 
وی درباره دیدار بعدی صنعت‌نفت مقابل آلومینیوم اراک توضیح داد: منصوریان در سه بازی ابتدایی فصل به دلیل کرونا گرفتن در کنار صنعت‌نفت نبود و در آن دیدارها شکست خوردیم اما تیم ما از زمان بازگشت منصوریان سر و سامان گرفت. اگر وی از همان ابتدای فصل همراه تیم بود، جایگاه صنعت‌نفت اکنون رتبه ششم یا هفتم جدول بود. در این مدت هم بازی‌های سختی را پشت سر گذاشتیم.

مدافع تیم نفت آبادان تصریح کرد:‌ هفته یازدهم لیگ برتر تمام شد اما تنها تیمی هستیم که هزار تومان دریافت نکرده‌ایم و با جان و دل فقط به عشق هواداران بازی می‌کنیم. بازیکنان هر تیمی جای ما بودند، خیلی وقت پیش دست به اعتصاب می‌زدند و در تمرینات حاضر نمی‌شدند. خیلی از بازیکنان ما جوان هستند و تازه به صنعت‌نفت آمدند. پول نگرفتن شرایط آنها را خیلی سخت کرده است. شاید باور نکنید اما خیلی از بازیکنان ما برای جور کردن پول آژانس هم مشکل دارند. اگر پول نباشد، بازیکن حتی نمی‌تواند تغذیه مناسبی داشته باشد و به خودش برسد. شرایط خیلی سخت است و بچه‌های ما از درون تحت فشار هستند.

طیبی اضافه کرد: از مسئولان انتظار داریم بیشتر به فکر نفت آبادان باشند. چهار بازی دیگر نیم فصل تمام می‌شود اما هنوز یک ریال دریافت نکرده‌ایم. واقعا نسبت به تیم ما بی‌توجه و بی‌خیال هستند. بازیکن هم تا جایی می‌تواند این وضعیت را تحمل کند. اگر بازیکن تیم را رها کرده و برود می‌گویند بی غیرت است اما برخی‌ هیچ ارزش و احترامی برای تیم ما قائل نیستند.  خودم به هر تیمی می‌روم ابتدای فصل پول می‌گیرم اما امسال اولین باری است که یک ریال دریافتی نداشته‌ام.

وی عنوان کرد: فقط هم به عشق هواداران بازی می‌کنیم. کل بازیکنان ما تنها دلخوشی‌شان این است  وقتی از زمین بیرون می‌آییم، هواداران ناراحت نباشند و شادی را به خانه آنها ببریم. اکنون هم نفت آبادان نیاز به شوک مالی دارد. دیگر نیاز نداریم مسئولی به تمرین یا اردوی تیم ما بیاید و برود. بلکه صنعت‌نفت نیاز به تزریق پول دارد. 

بازیکن نفت آبادان تصریح کرد: خودم از کار کردن با علیرضا منصوریان لذت می‌برم زیرا مربی کاربلد و خاک خورده فوتبال است. از هواداران انتظار دارم بیشتر صنعت‌نفت را حمایت کنند.در هر شغلی اگر فرد پول نگیرد، دلسرد می‌شود. نفت مسجد سلیمان هم مانند ما یک تیم نفتی است اما مانده‌ام بازیکنانش چگونه برخلاف ما 40-30 درصد پول گرفته‌اند. 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: