پایگاه خبری خانه فوتبال:

مدافع تیم فوتبال هوادار تهران گفت: برد بدون گل خورده را به برد پر گل ترجیح می‌دهم.
سید محمد حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد برد پیروزی هوادار مقابل تراکتور اظهار داشت: برد خیلی خوبی بود و باعث شد شخصیت به تیم برگردد. شرایط بهتری در جدول پیدا کردیم و از نابسامانی جدا شدیم. برای برد به زمین رفته بودیم. خداراشکر با تدابیر کادرفنی توانستیم تمام نکات لازم را انجام بدهیم و سه امتیاز را گرفتیم. امیدوارم در بازی هفته بعد مقابل فجر سپاسی هم دست پر از زمین خارج شویم و به نیمه بالای جدول برسیم.

مدافع هوادار در مورد دومین برد پیاپی با کلین شیت این تیم عنوان کرد: برد با کلین شیت حداقل برای خودم به شخصه خیلی مهم است. من برد بدون گل خورده مانند یک بر صفر را به برد پرگل مانند 4بر یک یا 5بر یک ترجیح می‌دهم. این برای ما خیلی خوب است که گل نخوریم و بعد دروازه حریف را باز کنیم و امتیاز بگیریم. البته کلین شیت زحمت کل تیم و مربوط به دفاع تیمی است.

وی در خصوص اینکه هوادار بعد از 5 هفته ناکامی و عدم نتیجه گیری خوب، دو برد با ارزش را به دست آورده، گفت: در تمام بازی‌هایی که نتیجه نگرفتیم، فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم و تیم‌های مقابل را اذیت کردیم. باخت‌های ما به جز یک بازی، با اختلاف یک گل بوده، همه بازی ما را تحسین می‌کردند. می‌دانستیم که به لیگ بر می‌گردیم. این روزها را می‌دیدیم. وقتی خوب بازی کنید روزهای تلخ تمام می‌شود و روزهای برد هم می‌رسند.

حسینی در مورد اینکه به هوادار نگاه لیگ یکی وجود داشت و رضا عنایتی هم چندین بار به این مساله اشاره کرد، اظهار داشت: از اینکه نگاه لیگ یکی به ما دارند ناراحت می‌شویم. در بازی با تراکتور هم آن‌ها با حرف‌هایشان به ما فخر فروشی می‌کردند! این رفتار خیلی زشت بود. کاپیتان آن‌ها نگاه توهین آمیزی داشت و به من گفت زمین شما لیگ یکی است، تیمتان لیگ یکی است! من گفتم جای خجالت دارد که اینطور حرف می‌زنید. یا دفاع وسطشان چنین حرف‌هایی می‌زد اما خداراشکر با سه امتیازی که گرفتیم نشان دادیم تفکراتشان اشتباه است.

وی در خصوص اینکه پس از برد دیروز در گوشه و کنار به شوخی گفته می‌شود هوادار بدون دست هم می‌تواند برنده باشد، با خنده گفت: واقعا این طور نیست. آن توپ اصلا به دست جواد محمدی نخورد. نمی‌دانم چرا اینطور علیه او و تیم ما هجمه ایجاد شد.در آن بازی می‌توانستیم پرسپولیس را ببریم. باخت‌هایی که داشتیم هم روی عدم تمرکز و کم تجربگی تیم بود. الان می‌بینید که بردهای خوبی به دست می‌آوریم و تیم شخصیت لازم را پیدا می کند.

حسینی در مورد بازگشت محمد قاضی به خط حمله هوادار عنوان کرد: خداراشکر مصدومیت او برطرف شد و برگشت. با بازگشت مصدومان تیم شرایط بهتری پیدا می‌کند و شکل و شمایل بهتری به خودش می‌گیرد.

مدافع هوادار در مورد بازی هفته دوازدهم مقابل فجرسپاسی گفت: بازی خیلی مهمی پیش رو داریم و سه امتیاز آن را می‌خواهیم. برد مقابل تیم‌هایی که یک دو پله با ما فاصله دارند خیلی به ما برای صعود در جدول کمک کند. با تمام احترامی که برای تیم خوب فجر سپاسی قائلم، ان‌شاالله در آن بازی هم با دست پر و کسب سه امتیاز از زمین خارج شویم.

وی در مورد حذف هوادار در جام حذفی مقابل تیم خلیج فارس بندر ماهشهر، اظهار داشت: نمی‌خواهم بهانه بگیرم ولی واقعا هیچ چیز خوب نبود. زمین شرایط خیلی بدی داشت. ضمن اینکه جام حذفی همین است و بازی مقابل تیم‌های ناشناخته این اتفاقات را در پی دارد. دوست نداشتیم حذف شویم اما اتفاقی است که افتاده، از این به بعد تمام تمرکزمان روی لیگ برتر و رسیدن به رتبه تک رقمی است.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: