پایگاه خبری خانه فوتبال:

مهاجم تیم فوتبال پیکان گفت: 90 دقیقه روی کارهای دفاعی تمرکز داشتیم و با استفاده از ضدحملات‌مان توانستیم برد شیرینی را کسب کنیم.
محمد حسین فلاح در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره برتری دو بر یک تیم فوتبال پیکان مقابل سپاهان در هفته یازدهم لیگ برتر اظهار داشت: سپاهان مدعی قهرمانی و از تیم‌های پرقدرت آسیا است. 90 دقیقه روی کارهای دفاعی تمرکز داشتیم و با استفاده از ضدحملات‌مان توانستیم برد شیرینی را کسب کنیم.
وی درباره گل زیبا و پیروزی‌بخش خود در این مسابقه عنوان کرد: در تمرینات پیکان از این شوت‌ها زیاد می‌زنم و در پایان هر تمرین ری‌ شوت‌های اختصاصی زیاد کار می‌کنم. لطف خدا بود که ضربه من مقابل سپاهان هم به گل تبدیل شد و تیم ما با این گل توانست سه امتیاز بازی خارج از خانه را کسب کند.
مهاجم تیم فوتبال پیکان درباره درآوردن پیراهن و اخراج خود پس از این گل توضیح داد: واقعا نمی‌خواستم چنین کاری کنم و پس از گل احساساتی شدم. پس از این کار می‌‌دانستم اخراج می‌شوم(باخنده) داور هم پس از چند دقیقه حواسش جمع شد و به من کارت قرمز نشان داد. 

فلاح درباره خوشحالی مجتبی حسینی پس از بازی با سپاهان، پاسخ داد: از فیلمی که در رختکن ما پس از بازی درآمد خوشحالی حسینی مشخص است.  از وی برای اعتمادش به من و اینکه از ابتدای فصل مرا برای پیکان جذب کرد تشکر می‌کنم. ان‌شاءالله بتوانم جوب این اعتماد را بدهم. 

وی در خصوص قرار گرفتن پیکان در رتبه ششم جدول و نزدیک‌تر شدن به جمع تیم‌های در کورس کسب سهمیه آسیا گفت: تیم ما به کورس کسب سهمیه آسیا و مدعیان بالای جدول رسیده است. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و خودم هم برای پیکان مثمرثمر باشم.

مهاجم پیکان در مورد دیدار بعدی این تیم مقابل پدیده قعر جدولی عنوان کرد:‌ خودم در این بازی حضور ندارم اما دیدار با پدیده خیلی سخت است. حریف با توجه به جایگاهش در جدول، بی‌مهابا حمله می‌کند اما باید تمام تمرکز خود را برای کسب سه امتیاز این مسابقه به کار بگیریم زیرا برد پدیده در ادامه مسابقات به ما خیلی کمک خواهد کرد. امیدوارم در پایان فصل رتبه‌ای تک رقمی و بهتر از فصل قبل به دست آوریم.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: