پایگاه خبری خانه فوتبال:

پورتوی پرتغال در روزهای گل نزنی مهدی طارمی عملکرد خوبی در مسابقات لیگ پرتغال دارد.

یاران مهدی طارمی در لیگ پرتغال با 13 برد و 2 مساوی بین صدرنشین های مسابقات فوتبال لیگ های مختلف اروپا بهتر از همه نتیجه گرفته اند.

آنها در حال حاضر 41 امتیاز در 15 بازی دارند و میانگین امتیازات آنها بین تیم های حاضر در مسابقات فوتبال لیگ های اروپایی از همه بهتر و شایسته تر بوده است.

آنها از لحاظ میانگین امتیازی از تمام صدرنشین های بزرگ کشورهای مختلف بهتر عمل کرده اند، آن چنان که می دانید در آلمان بایرن مونیخ، در اسپانیا رئال مادرید، در فرانسه تیم پاری سن ژرمن، در ایتالیا اینتر و در انگلستان منچسترسیتی از سایر تیم ها بالاتر هستند. 

هرچند این 5 لیگ و این 5 تیم حساب جداگانه ای از سایر اروپایی ها دارند، آنها لیگ های قوی تر و تیم های منسجم تر و حرفه ای تری دارند اما 5 لیگ فوتبال پرتغال، ترکیه، روسیه، هلند و بلژیک هم 5 لیگ معتبر دیگر در قاره هستند که یک کلاس از سایر اروپایی ها بالاتر و یک کلاس از 5 لیگ معتبر، پایین تر هستند.

با وجود عملکرد شایسته تیم پورتو در لیگ فوتبال پرتغال، ستاره ایرانی این تیم مدتهاست عملکرد خوبی ندارد و گل نمی زند، طارمی از وقتی از تیم ملی فوتبال کشورمان خط خورد عملکرد خوبی در مسابقات پورتو نداشته است.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: