پایگاه خبری خانه فوتبال:

روزنامه پرتغالی از مهدی طارمی در جلد اصلی خود صحبت کرد و او را به رونالدو تشبیه کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس، مهدی طارمی در 11 بازی اخیر خود موفق به گلزنی نشده ولی توانسته نگاه‌ها را به سمت خود متمرکز کند. بسیاری معتقدند با اینکه او در این فصل با مشکل گلزنی همراه شده ولی در تیم و در فاز تهاجمی تاکتیک کونسیسائو بسیار عملکرد خوبی به ثبت رسانده است. 
گزارشی در خصوص تحلیل تغییر تاکتیکی طارمی و علت عدم گلزنی ستاره کشورمان را در اینجا بخوانید.

در این مدت نیز هم کادر فنی و هم رسانه‌های پرتغالی به حمایت از طارمی پرداختند و مدعی شدند که ستاره کشورمان خیلی زود به مسیر گلزنی بازخواهد گشت و این اتفاق ابدی نخواهد شد. در همین رابطه ، امروز ، روزنامه اوجوگو گزارشی در این خصوص در جلد اصلی منتشر و در خصوص طارمی نیز صحبت کرد.

روزنامه پرتغالی با انتشار مصاحبه‌ای از «فرانسیسکو سوارز» از علت عدم گلزنی طارمی نوشت. این مهاجم پرتغالی که از 2017 تا 2020 برای پورتو در 97 بازی 45 گل به ثمر رسانده به حمایت از ستاره کشورمان پرداخت و گفت: طارمی گل نمی‌زند؟ مشکلی نیست. رونالدو هم گاها گل نمی‌زند.

این مطلب در جلد روزنامه اوجوگو قرار گرفت تا موضوع حمایت از طارمی دوباره بر سر زبان‌ها بیفتد. بامداد جمعه در آخرین بازی سال 2021 ، پورتو به مصاف بنفیکا در رقابت‌های لیگ خواهد رفت. پیروزی در این مسابقه بسیار اهمیت خواهد داشت و باید دید آیا طارمی می‌تواند با گلزنی مقابل بنفیکا هم سال را با گل به پایان برساند و هم به انتقادها و حمایت‌ها پاسخ دهد؟

ستاره کشورمان در بازی قبلی مقابل بنفیکا در جام حذفی یک موقعیت بزرگ از دست داد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: