پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان گفت: ما برای قهرمانی به جام ملت ها نمی‌رویم، در گروه ما هند میزبان است که تورنمنت های خوبی را پشت سر گذاشته، چین پرافتخارترین تیم این مسابقات است و چین تایپه هم از رنکینگ از ما بالاتر است.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مریم ایراندوست در جمع خبرنگاران در مورد شرایط تیم ملی قبل از اعزام به جام ملت‌هایی آسیا و اینکه برای قهرمانی می‌روید، عنوان کرد: شرایط تیم عالی است. برای قهرمانی نمی‌رویم، می‌رویم تا بازی‌های خوبی را به نمایش بگذاریم. از اریبهشت ۱۴۰۰ برابری وجود دارد، امکاناتی برابری از  زمین و تجهیزات گرفته تا پاداش داشتین و هیچ کدام وعده و وعید نبود و همه پرداخت شد.

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان درباره عدم برگزاری بازی تدارکاتی عنوان کرد: تنها دغدغه بازی تدارکاتی بود که فدراسیون برایمان کمپی اروپایی در نظر گرفت اما لغو شد. ما به ۱۴ کشور ایمیل زدیم اما متاسفانه بیشترشان ایران را تیمی قوی نمی دیدند و رقیب قدرتمندتری می‌خواستند. ما به جام ملت‌ها می‌رویم تا نشان دهیم که چقدر قدرتمند هستیم و رقیب خوبی را از دست دادند. چند کشور هم دلایل دیگری آوردند.

وی در پاسخ به اینکه انتظار صعود به جام جهانی به بازیکنان فشار وارد می‌کند، خاطرنشان کرد: خوشبختانه روانشناس در هر اردو با بازیکنان صحبت می‌کنند. این انتظار به بازیکنان روحیه و انگیزه می‌دهد من هیچ وقت ندیدم تیم اینگونه بخواهد خودش را ثابت کند. ما برای قهرمانی نمی‌رویم در گروه ما هند میزبان است که تورنمنت های خوبی را پشت سر گذاشته، چین پرافتخارترین تیم این مسابقات است و چین تایپه هم از رنکینگ از ما بالاتر است اما می‌رویم که از گروه مان صعود کنیم.

ایراندوست در مورد حواشی پیرامون زهره کودایی و تیم ملی، گفت: از اول ورودمان به ازبکستان حواشی زیادی اطراف تیم‌مان بود، عادت داریم و این مسائل ما را اذیت نمی‌کند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: