پایگاه خبری خانه فوتبال:

علی شجاعی پس از دریبل مدافع سپاهان توپ را به زیبایی روی دروازه حریف ارسال کرد و کمال کامیابی نیا با ضربه سری شیرجه ای و به سبک مهاجمان ششدانگ گل ارزشمند و پیروزی پرسپولیس را به ثمر رساند.

زدن چنین گلی آن هم توسط یک هافبک دفاعی شاید تعجب برانگیز باشد اما کمال کامیابی نیا زمانی یک مهاجم گلزن بود که به قهرمانی در ایران هم رسید!

کمال کامیابی‌نیا از رده نونهالان تا جوانان در تیم پاس بود که با پاس در رده نوجوانان قهرمان تهران و ایران شد. کمال مهاجم تیم بود که شم گلزنی فوق‌العاده‌ای داشت؛ یک سال برای پاس ۱۸ گل به ثمر رساند؛ حتی همزمان در دو رده برای پاس بازی می‌کرد و گل قهرمانی پاس را به ثمر رساند.

شاید برای بسیاری از همبازیان و دوستان کامیابی نیا در آن تیم پاس جای تعجب داشت که چطور کمال به یک هافبک دفاعی خوب تبدیل شد، در حالی که ذاتا مهاجم بود. او تا زمانی هم که به مس کرمان رفت، یک مهاجم بود اما پس از حضور در راه آهن تهران توسط مهدی تارتار به خط میانی رفته و به عنوان یک هافبک دفاعی موفق به کارش ادامه داد.

او در تمام این سال ها در همه قهرمانی های پرسپولیس (از دوران برانکو تا یحیی گل محمدی) حضور داشته و بیشتر به عنوان یک هافبک تخریبی و جنگنده بازی کرده است.

با این وجود هرگاه فرصتی پیدا کرده مثل همین دیدار با سپاهان اصفهان جلو کشیده و به لطف تجربه بازی در خط حمله توانسته است گل‌های زیبا و ارزشمندی به ثبت برساند.

اگر یحیی گل محمدی در دیدارهای آینده اجازه نفوذ بیشتری به کامیابی نیا بدهد شاید او هم بتواند همچون احمد نوراللهی در فصل گذشته در لیگ بیست و یکم بیشترین گل ها را برای تیمش پرسپولیس بزند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: