پایگاه خبری خانه فوتبال:

 هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر در شرایطی به پایان رسید که استقلال در ورزشگاه آزادی با برتری مقابل فولاد به یکه تازی اش در رقابت‌های لیگ برتر ادامه داد و با ۲۸ امتیاز صدرنشین لیگ باقی ماند. با این حال، آنطور که در خبرها آمده، باشگاه فولاد بعد از بازی درخواست کرده وضعیت ۲ بازیکن استقلال مشخص شود.

طبق داستانی که ورزش سه روایت کرده، فولادی‌ها نسبت به مسئله سربازی ۲ مدافع استقلال مشکوک شده و اعتقاد دارند معافیت آن‌ها برای نرفتن به سربازی تمام شده است. محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی، ۲ بازیکنی هستند که فولاد در نامه‌ای به سازمان لیگ فوتبال ایران، خواسته وضعیت سربازی شان مشخص شده و در بیانیه‌ای پاسخ این درخواست ارائه شود.

عنوان شده هر دو بازیکن فرصت بازی در استقلال را داشته و به عنوان مثال سیاوش یزدانی از معافیت تحصیلی اش استفاده کرده است. با این حال فولادی‌ها اعتقاد دارند معافیت این بازیکن به پایان رسیده و او باید دوران سربازی اش را بگذراند. حالا مشخصا این درخواست در شرایطی صورت گرفته که استقلال چندی پیش در پرونده شکایت از بازیکن گابنی گل گهر پا پیش گذاشت و نهایتا هم رای آن بازی که در زمین مسابقه بدون گل به تساوی رسید را ۳ بر صفر کرد. مشخص نیست که اگر سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند سرباز باشند و در ترکیب قرار گرفته باشند آیا استقلال هم ۳ بر صفر بازنده می‌شود یا نه، ولی از آنجا که فولاد بلافاصله بعد از آن دیدار، خواستار روشن شدن این وضعیت شده، احتمالا در صورت اثبات ادعایش خواستار ۳ بر صفر شدن بازی با استقلال است. اتفاقی که اگر رخ دهد می‌تواند شرایط را برای فرهاد مجیدی در کورس قهرمانی دشوار کند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: