پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: من با این سن و سال از ادبیاتی که برخی‌ها در بازی روز گذشته روی سکو استفاده می‌کردند خجالت کشیدم.
بیژن طاهری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص اتفاقاتی که روز گذشته در دیدار استقلال و آلومینیوم اراک رخ داد اظهار داشت: وقتی به جلسه هماهنگی قبل از بازی می‌رویم صراحتا اعلام می‌کنند دو تیم روی هم فقط می‌توانند 10 میهمان یا همراه داشته باشند که همین نفرات هم باید در جایگاه CIP حضور پیدا کنند.
وی افزود: در بازی روز گذشته لیدرهای آلومینیوم اراک در استادیوم بودند و از الفاظ بسیار رکیک استفاده کردند. من با این سن و سال از ادبیاتی که این نفرات روی سکو استفاده می‌کردند خجالت کشیدم.مگر این فوتبال چقدر ارزش دارد که اینگونه فحاشی در آن صورت بگیرد؟من در خیلی از شهرهای ایران بازی و مربیگری کردم ولی تا به حال اینقدر شدید و علنی مورد تهاجم فرهنگی قرار نگرفتم. تمامی بازیکنان و کادر فنی ما در بازی دیروز فحش شنیدند.
سرپرست تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: آیا این دیدار از بازی استقلال و پرسپولیس بزرگ تر بود؟ در بازی استقلال و پرسپولیس یک عده در جایگاه CIP حضور پیدا می کنند ولی در بازی دیروز بیشاز 500-600 نفر روی سکو حضور داشتند. قبل از بازی به ناظر بازی گفتیم اگر این نفرات بیرون نروند بازی نمی‌کنیم اما ناظر بازی فقط توانست چند نفری را بیرون کند.

طاهری تاکید کرد: اگر بازی دیروز را می‌بردیم هم این حرف‌ها را می‌زدم، من به رفتار و ادب و احترام کار دارم و نه نتیجه. رفتارهای دیروز خیلی زشت بود و در فرهنگ فوتبالی ایران نباید باب شود. جالب است بدانید در اواسط بازی یک نفر از کنار خط آمد و به کادر فنی ما فحش داد و فرار کرد! شما فکر می‌کنید اینها از کجا به داخل ورزشگاه را پیدا می‌کنند؟نمی‌دانم هیات های فوتبال چقدر در این اتفاقات نقش دارند ولی باید قوی تر عمل کنند که خدای ناکرده اتفاقی رخ ندهد.

وی یادآور شد: چه کسی باید به این مسئولان بگوید با خودتان همراه نیاورید؟ می‌دانید چند بچه در ورزشگاه حضور داشت؟باور کنید مدیریت کردن این نفرات کار یک نفر و 2 نفر نیست. حتی زمانی که تماشاگران در استادیوم حضور داشتند چنین اتفاقات و مسائلی رخ نمی‌داد. فقط باید به خاطر اتفاقات بازی روز گذشته تاسف خورد و امیدوارم مسئولان برگزاری مسابقات این مسائل را رصد کنند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: