پایگاه خبری خانه فوتبال:

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس نسبت به تقاضای 500میلیون یورویی فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حبیب کاشانی در مورد برگزاری بازی به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی، اظهار داشت:همه اقشار جامعه احساس بدهکاری به شهید سلیمانی دارند. ورزشکاران هم از این قاعده مستثنی نیستند. احساس کردند می‌توانند با یک بازی دوستانه، دین و بدهکاری‌شان به شهید سلیمانی را انجام بدهند. در آستانه سال جدید میلادی هم کار قشنگی انجام شد. پیش از این بازی از 7 فوتبالیستی که از اقلیت‌های مذهبی و ارامنه بودند توسط رئیس شورای شهر تهران مهدی چمران تجلیل شد. امیدوارم در فرصت‌های مقتضی این اتفاقات بیش از پیش بیفتد و جامعه ورزش بتواند دین خودش را به شهدا ادا کند.

مدیرعامل اسبق پرسپولیس در مورد مشکلات سرخابی‌ها در بحث مجوز حرفه‌ای و حضور در لیگ قهرمانان آسیا، گفت: من هم مثل بقیه هواداران اخبار را دنبال می کنم. خواهشم این است مسئولین قبل از اینکه چیزی قطعی شود، به جامعه ورزش و هواداران شوک وارد نکنند. سیر فوتبال دنیا به این سمت است. باید خصوصی سازی اتفاق بیفتد. از وقتی خودم خاطر است، از سال 1376 مصوبه هیات دولت برای خصوصی سازی ایندو باشگاه صادر شده اما بیست و اندی سال است که متاسفانه این اتفاق نیفتاده است.

وی افزود: وزرایی آمدند، قول دادند و آن را عملی نکردند. هر فصل به فصل بعد و هر سال به سال بعد انداختند تا دوره‌شان تمام شد و این اتفاق نیفتاد. امیدوارم حمید سجادی که خودش از جامعه ورزش است این فرصت را مغتنم بشمارد و واگذاری انجام شود.

کاشانی در مورد اینکه آیا صحبتی برای مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس با او شده، گفت: این موضوع حداقل ربطی به امروز ندارد. صحبتی با وزیر ورزش در این مورد نداشتم. دو سه هفته پیش با هم بودیم اما در مورد پرسپولیس صحبتی با من نشده است.

وی در خصوص شرایط فدراسیون فوتبال و اینکه داریوش مصطفوی گفت 500 میلیون یورو پول احتیاج است، عنوان کرد: در مورد جزئیات 500میلیون یورو خبر ندارم.

کاشانی در مورد اینکه آیا 500میلیون یورو رقم معقولی برای صعود به جام جهانی است، گفت: به نظرم نه، اما من کارشناس این رشته نیستم. دوستانی که برای فدراسیون فوتبال کاندیدا شدند از همه مشکلات آگاه بودند. اگر آگاه نبودند خیلی بد است که بدون آگاهی شرکت کردند. اگر هم آگاه بودند حتما راهکارهایی دارند. فرصت بدهیم با راهکارهایی که در ذهنشان بوده و برای در مجلس و رسانه گفتند کار کنند. خواهشمان این است؛ مواردی که قول دادند و توانایی انجامش را دارند، زودتر انجام شود تا فوتبال ما با آرامش جلو برود و حضور در جام جهانی را با شیرینی در بازی با عراق تجربه کنیم.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: