پایگاه خبری خانه فوتبال:

 هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر جام خلیج فارس عصر فردا با برگزاری ۸ دیدار در شهر‌های مختلف برگزار می‌شود که در مهمترین بازی‌ها، استقلال در تهران میزبان مس رفسنجان است و پرسپولیس نیز در مشهد مهمان پدیده انتهای جدولی خواهد بود.

شنبه ۱۸ دی ساعت ۱۵

پدیده مشهد – پرسپولس تهران

شاگردان یحیی گل محمدی که چند هفته‌ای است که نتایج خوبی کسب کرده اند و خود را به یک قدمی استقلال در صدر جدول رسانده اند باید در مشهد به مصاف پدیده انتهای جدولی بروند.

پرسپولیسی‌ها که اکنون با ۲۸ امتیاز در رتبه دوم لیگ قرار دارند با پیروزی مقابل پدیده و در صورت پیروز نشدن استقلالی‌ها مقابل مس می‌توانند پس از مدت‌ها به صدر جدول لیگ برتر باز گردند؛ و حتی عنوان قهرمانی نیم فصل را از آبی‌های پایتخت پس بگیرند.

پرسپولیس در سودای رسیدن به صدر/ استقلال به دنبال استخراج مس در آزادی!

تیم پدیده نیز که در فصل کنونی لیگ برتر عملکرد بسیار ضعیفی داشته و با ۳ تساوی ۱۰ شکست در قعر جدول ۱۶ تیمی فوتبال ایران جا خوش کرده است می‌تواند در صورت برتری مقابل تیم آماده پرسپولیس کمی شرایط خود را در جدول لیگ بهتر کند و اولین پیروزی خود را در لیگ برتر کسب کند.

نساجی مازندران – ذوب آهن اصفهان

تیم‌های نهم و دهم جدول لیگ برتر یکی دیگر از مسابقات حساس این هفته از لیگ برتر را برگزار می‌کنند.

ذوبی‌ها که با برتری مقابل فجر سپاسی کمی شرایط خود را در جدول بهتر کردند حالا امیدوارند با شکست تیم نساجی بتوانند به رتبه‌های بالایی جدول صعود کنند.

شاگردان تارتار اکنون با ۱۷ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به نساجی در رده دهم جدول حضور دارند.

پرسپولیس در سودای رسیدن به صدر/ استقلال به دنبال استخراج مس در آزادی!

تیم ساکت الهامی نیز در این فصل نتوانسته ثبات لازم را در نتیجه گیری داشته باشد و به همین دلیل مازندرانی‌ها اکنون چندان از تیم خود راضی نیستند.

نساجی که میزبان ذوب آهن اصفهان است پس از تساوی خارج از خانه هفته گذشته مقابل هوادار تنها برای برتری به مصاف تیم ذوب آهن خواهد رفت.

فجر سپاسی شیراز – تراکتور تبریز

تیم‌های بازنده هفته سیزدهم لیگ برتر در شیراز یکی دیگر از بازی‌های جالب این هفته را برگزار می‌کنند.

فجری‌ها که هفته پیش مقابل گل گهر سیرجان شکست بدی را تجربه کرده اند برای فرار از انتهای جدول نیاز به کسب ۳ امتیاز مقابل تراکتوری‌ها دارند. شاگردان کلانتری که با ۱۱ امتیاز رتبه چهاردهم جدول لیگ هستند در خانه خود مقابل تیم نه چندان آماده تراکتور تنها به برد فکر می‌کنند.

پرسپولیس در سودای رسیدن به صدر/ استقلال به دنبال استخراج مس در آزادی!

در طرف مقابل تراکتوری که در ۲ بازی گذشته خود در لیگ برتر شکست خورده شرایط چندان بهتری را در جدول لیگ برتر ندارد و آن‌ها نیز به برد مقابل فجرسپاسی نیاز دارند.

شاگردان سولدو پس از ۲ شکست پیاپی اکنون با ۱۱ امتیاز و تنها به علت تفاضل گل بهتر نسبت به فجر در رتبه سیزدهم جدول قرار گرفته اند.

پیکان – آلومینیوم اراک

شاید یکی از حساس‌ترین دیدار‌های هفته چهاردهم لیگ برتر نبرد تیم‌های پنجم و ششم جدول لیگ برتر باشد.

جایی که آلومینیوم ۲۲ امتیازی در تهران به مصاف پیکان ۲۰ امتیازی خواهد رفت. شاگردان رسول خطیبی که هفته گذشته با گل لحظات پایانی خود از شکست مقابل استقلال مجیدی فرار کردند اکنون پس از چند مسابقه که در پیروزی ناموفق بودند برای باقی ماندن در جمع مدعیان به کسب پیروزی و ۳ امتیاز این مسابقه نیاز دارند.

پرسپولیس در سودای رسیدن به صدر/ استقلال به دنبال استخراج مس در آزادی!

شاگردان حسینی هم که هفته گذشته با کسب یک امتیاز مهم مقابل فولاد به تهران بازگشته انو اکنون با ۲۰ اکتیاز در رده ششم جدول قرار دارند در صورت پیروزی مقابل آلومینیوم در تهران می‌تواند بالاتر از این تیم در رتبه پنجم جدول جای بگیرد.

حضور رضا عنایتی به عنوان سرمربی نبرد‌های جذابی را در لیگ برتر شکل داده است. عنایتی و تیم جذابش این هفته در سیرجان مهمان تیم امیر قلعه نویی مربی سابق خود هستند.

عنایتی که در این فصل نشان داده با تیم جوان خود مقابل تیم‌های مدعی بازی‌های زیبایی را انجام می‌دهد این بار امیدوار است که مقابل سیرجانی‌ها با یک نتیجه خوب به تهران باز گردند.

هوادار عنایتی که اکنون با ۱۴ امتیاز در رده یازدهم جدول حضور دارند در صورت برتری خود را منطقه سقوط خارج می‌کند.

گل گهری ها که هفته گذشته برتری دلچسبی را در شیراز کسب کرده اند اکنون با شرایط بهتری با وجود حاشیه‌های بازیکن گابنی خود در لیگ برتر حاضر می‌شوند.

پرسپولیس در سودای رسیدن به صدر/ استقلال به دنبال استخراج مس در آزادی!

شاگردان قلعه نویی که با ۱۷ امتیاز در رده هشتم جدول حضور دارند می‌دانند که برای رسیدن به تیم‌های مدعی باید در چنین مسابقاتی پیروز شوند و کسب ۳ امتیاز بازی‌های خانگی چه مقدار امیت دارد.

شنبه ۱۸ دی ساعت ۱۷

استقلال تهران – مس رفسنجان

تیم شکست ناپذیر لیگ بیست و یکم در هفته چهاردهم در تهران میزبان تیم مس رفسنجان خواهد بود. استقلالی‌ها که در این فصل عملکرد بی نظیری داشتند و اکنون با ۲۹ امتیاز در صدر جدول حضور دارند پس از، از دست دادن ۳ امتیاز حساس در بازی مقابل آلومینیوم اراک این بار تنها به دنبال پیروزی هستند. شاگردان مجیدی می‌دانند که در صورت کسب هر نتیجه غیر از برد امکان دارد رتبه اول خود را از دست بدهند و در نتیجه تیم مجیدی با انگیزه بالایی مقابل رفسنجانی‌ها قرار می‌گیرند.

آبی پوشان که با ۳ گل خورده بهترین خط دفاعی لیگ را دارند. مقابل برترین خط حمله لیگ شب سختی را پیش رو دارند.

در طرف دیگر تیم مس رفسنجان که با ۲۲ امتیاز در رتبه چهارم جدول حضور دارد بعد از پیروزی ۳ بر صفر مقابل صنعت نفت آبادان در تهران و مقابل استقلال صدر نشین حریفی دست و پا بسته نخواهند بود و رفسنجانی‌ها نیز به دنبال برد در تهران هستند.

سپاهان اصفهان – فولاد خوزستان

۲ هافبک مطرح سال‌های نه چندان دور فوتبال ایران فردا شب در غالب سرمربی تیم‌های سپاهان و فولاد در اصفهان به مصاف هم می‌روند.

نویدکیا و نکونام در شرایطی به مصاف هم می‌روند که به پیروزی در بازی فردا بسیار نیاز دارند.

سپاهانی‌ها که بعد از ۳ شکست متوالی بالاخره در هفته سیزدهم به برد رسیدند حالا برای جا نماندن از ۲ تیم مطرح پایتخت و حضور در جمع مدعیان تنها به دنبال پیروزی مقابل فولاد جواد نکونام هستند. شاگردان محرم که اکنون با ۲۵ امتیاز در رده سوم لیگ قرار دارند در صورت

پیروزی خود و شکست پرسپولیس حتی می‌توانند به رتبه دوم جدول صعود کنند.

پرسپولیس در سودای رسیدن به صدر/ استقلال به دنبال استخراج مس در آزادی!

در طرف مقابل تیم نکونام نیزکه در هفته‌های گذشته نتتوانسته به پیروزی دست یابد و هفته گذشته نیز در لحظات پایانی برد را با تساوی مقابل پیکان عوض کرد در نبود لوسیانو پریرا که به دلیل محرومیت غایب این بازی است شب سختی را در اصفهان پشت سر خواهد گذاشت.

فولاد خوزستان با ۱۸ امتیاز در رده هفتم جدول جای دارد و برد مقابل سپاهان چند پله‌ای تیم نکونام را در جدول تکان خواهد داد.

 

نفت آبادان و نفت مسجد سلیمان دربی انتهای جدولی لیگ برتری‌ها را در آبادان برگزار خواهند کرد. این ۲ تیم که با مربی‌های استقلالی خود لیگ برتر را با امیدفراوانی آغاز کردند اکنون شرایط چندان خوبی را در لیگ برتر ندارند و در رتبه‌های پایینی جدول حضور دارند.

شاگردان منصوریان در نفت آبادان پس از شکست ۳ بر صفر مقابل مس رفسنجان در هفته سیزدهم لیگ برتر به پیروزی خانگی مقابل نفت مسجد سلیمان می‌اندیشد.

پرسپولیس در سودای رسیدن به صدر/ استقلال به دنبال استخراج مس در آزادی!

در طرف مقابل شاگردان فراز کمالوند نیز با شکست مقابل گل گهر سیرجان پا به دیدار مقابل نفت آبادام خواهد گذاشت و نتیجه گیری در این بازی برای هر ۲ یم به یک اندازه حائز اهمیت است.

نفت آبادان با ۱۳ امتیاز در رتبه دوازدهم و نفت مسجد سلیمان با ۱۱ در رده پانزدهم جدول لیگ برتر حضور دارند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: