پایگاه خبری خانه فوتبال:

رامین رضاییان برای بازگشت به جمع سرخ پوشان تهرانی باید از دریافت مبلغ هنگفتی صرف نظر کند.
خبر بازگشت رامین رضاییان به پرسپولیس این روزها بیش از همیشه به گوش می رسد، آن هم در حالی که این انتقال به این سادگی نیست. البته طی چند سال اخیر بارها و بارها خبرهایی در مورد این انتقال شنیده شده و حتی یک بار این مدافع تکنیکی در لایوی اینستاگرامی در خصوص آن توضیحاتی را ارائه داد. دو سال قبل، روز دهم دی ماه ۱۳۹۹ و شب قبل از بازی حساس پرسپولیس مقابل ذوب آهن، رامین رضاییان در یک لایو اینستاگرامی درباره جدایی اش از الدحیل و خبر حضورش در پرسپولیس صحبت کرد:
    من لازم دانستم شرایط را توضیح بدهم. اگر کادرفنی من را لایق بازی در پرسپولیس بداند، افتخار می‌کنم. آقا یحیی به من لطف دارد و ما همیشه صحبت می‌کردیم البته الدحیل من را به پرسپولیس نمی‌دهد چون این دو تیم رقیب مستقیم هستند.
همین صحبت ها نشان داد پروسه بازگشت رامین به پرسپولیس راحت نیست و درنهایت کمتر از ۴۸ ساعت بعد از آن لایو، رضاییان رسما به عنوان بازیکن السیلیه معرفی شد!

اما به نظر می رسد این بار وضعیت کاملا متفاوت است و اگر دفعات قبل باشگاه الدحیل با حضور او در پرسپولیس مخالفت کرد، این بار مشکلی برای حضور او در پرسپولیس وجود ندارد.

تنها موضوعی که می تواند مشکلاتی را برای این انتقال به وجود بیاورد، نادیده گرفتن قرارداد سنگین رامین با باشگاه قطری است. طبق اعلام رسانه ها قرارداد رامین رضاییان با باشگاه الدحیل قطر سالانه ۲.۵ میلیون دلار است. او در مقطعی به الدحیل پیوست که ژاوی و السد نیز خواهان به خدمت گرفتنش بودند و از این رو قراردادی سنگین بسته است. از این رو در صورت فسخ قرارداد رامین با باشگاه السیلیه، او تا پایان فصل بازیکن الدحیل است و تردیدی وجود ندارد این باشگاه قطری برای این که از نظر مالی ضرر نکند، حاضر است هرچه سریع تر رضایت نامه او را صادر کند. چرا که مبلغی که رامین می تواند بابت نیم فصل باقی مانده از قراردادش از باشگاه قطری دریافت کند، چیزی بیش از یک میلیون دلار است و باشگاه الدحیل حاضر است با فسخ قرارداد این مبلغ سنگین را به رامین پرداخت نکند اما سوال اصلی این است آیا خود رامین برای بازگشت به پرسپولیس از این مبلغ گذشته و قید یک میلیون دلار را می زند؟

به هرحال مبلغ قرارداد رامین رضاییان برای نیم فصل از قرارداد کل فصل برخی لژیونرهای ایرانی شاغل در لیگ قطر بیشتر است و گذشتن از آن کار راحتی نیست.

منبع: طرفداری

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: