پایگاه خبری خانه فوتبال:

بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: دیدار مقابل عراق سخت و برای ما خیلی مهم است.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علیرضا جهانبخش در نشست خبری پیش از بازی با عراق اظهار داشت: شرایط ما مثبت است و می‌دانیم فردا بازی فوق‌العاده سختی داریم. چند بازیکن‌مان را به خاطر کرونا در اختیار نداریم اما نفرات حاضر در اردو، به دنبال موفقیت تیم ملی هستند. هرچند صعود ما تا حد زیادی قطعی شده اما دیدار با عراق برای ما خیلی مهم است.
وی افزود: عراق تغییراتی داشته و با تمام قوا در بازی فردا حاضر می‌شود. اما متأسفانه برخی بازیکنان‌مان را به دلیل کرونا در اختیار نداریم. برخی نفرات دیر به جمع ما اضافه شدند و مهدی طارمی هم هنوز به اردو اضافه نشده است. اما بازیکنانی که اکنون در اردو هستند از کیفیت و پتانسیل لازم برخوردار هستند تا با تمام قوا به مصاف عراق بروند.

جهانبخش اضافه کرد: می‌خواهیم با قدرت مسیر خود را به جلو ببریم. خیلی‌ها در مورد صعود زودهنگام صحبت می‌کنند اما بازی فردا در این مسیر فوق‌العاده اهمیت دارد و دیدار خیلی سختی خواهد شد.

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان اضافه کرد: امیدوارم بتوانیم در دیدار فردا با قدرت به زمین برویم شرایط مناسبی داشته باشیم تا راه صعودمان همواره‌تر شود و این مسیر سخت به شکل خوبی به اتمام برسد. قطعاً دنبال این هستیم دل مردم ایران را شاد کنیم. 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: