پایگاه خبری خانه فوتبال:

وزیر ورزش و جوانان بعد از گفت‌وگو با خبرنگاران پیرامون مسائل مختلف ورزش به رئیس فدراسیون فوتبال کنایه زد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران پیش از دیدار با امارات در شرایطی برگزار شد که خبرنگاران رسانه‌های گروهی برای مصاحبه با وزیر ورزش و جوانان از در پشتی محل تمرین مقابل خودروی حمید سجادی حاضر شده و خواستار گفت‌وگو با وی شدند.

سجادی در ابتدا ضمن عذرخواهی از خبرنگاران خطاب به آنها گفت: ساعت 16:30 دقیقه جلسه‌ای دارم که باید حتما در آن حاضر باشم و دیرم شده است، اما وقتی او اصرار خبرنگاران را دید، از خودروی خود پیاده شد و مقابل آنها به سؤالات نمایندگان رسانه‌های گروهی پاسخ داد. هنگام مصاحبه وزیر ورزش، شهاب عزیزی خادم کنار او حضور داشت و نظاره‌گر صحبت‌های سجادی با رسانه‌ها شد، اما رئیس فدراسیون فوتبال وقتی تعدد خبرنگاران و سؤالات آنها را دید، محل مصاحبه را ترک کرد و راهی زمین تمرین شد. البته خبرنگاران رسانه‌های گروهی این موضوع را به وزیر ورزش منتقل کرده و عنوان کردند که عزیزی خادم بین مصاحبه شما محل را ترک کرده است که سجادی با کنایه گفت آقای عزیزی خادم قرار بود به ما یک چای بدهد، اما یک چای را هم نداد. او اینگونه می‌خواست از ما پذیرایی کند؟

در ادامه، سجادی خطاب به یکی از خبرنگاران گفت: این کار درست نیست و ان‌شاءالله رئیس فدراسیون هم در مورد مسائل مختلف با رسانه‌ها صحبت خواهد کرد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: