پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: انتظار بازی سختی مقابل امارات داریم اما می خواهیم با پیروزی در این دیدار در نهایت با صدرنشینی راهی جام جهانی شویم.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از مسابقه با امارات در مقدماتی جام جهانی اظهار داشت: کار صعود را مقابل عراق یکسره کردیم اما بازیکنان باید متوجه این باشند که همیشه نماینده کشورشان هستند و امیدوارم مقابل امارات بازی خوبی را به نمایش بگذارند. انتظار بازی سختی داریم. برای فردا بیرانوند به خاطر کرونا و خلیل زاده به خاطر دو اخطاره بودن در جمع ما حضور ندارند. امیدوارم بتوانیم مردم ایران را خوشحال کنیم. 5 بازیکن غایب هم از قبل داشتیم که این دو نفر هم به آنها اضافه می شوند.

اسکوچیچ در مورد وضعیت بیرانوند و اینکه او در 5-6 سال اخیر دروازه‌بان اصلی تیم ملی بوده است، آیا تکلیف سنگربان تیم ملی مشخص شده است و از این به بعد فقط امیر عابدزاده را درون دروازه شاهد خواهیم بود یا نه، عنوان کرد: موضوعی که مطرح کردیم مربوط به 5-6 سال گذشته نیست. در زمان هدایت من هم بیرانوند به عنوان دروازه بان اصلی بازی را شروع کرده است. هر کدام از بازیکنان در شرایط آرمانی هستند درون دروازه قرار می‌گیرند. دردسر شیرینی است ولی هر کدام از آنها درون دروازه قرار بگیرند خیالم راحت است، رقابت دوستانه ای بین آنها وجود دارد.

از سرمربی تیم ملی پرسیده شد برخی می‌گویند صعود تیم ملی با هنرنمایی بازیکنان بوده اما مترجم گفت این سوال مربوط به مسابقه نیست و سوال باید فقط در مورد بازی فردا پرسیده شود.

اسکوچیچ در مورد اینکه با توجه به صعود تیم ملی؛ آیا فردا با ترکیب اصلی تیم ملی را به میدان می فرستد یا ترکیب متفاوتی  شاهد خواهیم بود، اظهار داشت: هر زمانی که به عنوان نماینده کشورمان در مسابقه ای شرکت می‌کنیم بهترین و قویترین ترکیب را به میدان می‌فرستم و اگر بازی دوستانه‌ای داشتیم در آن  زمان تصمیم متفاوتی خواهم گرفت. اما فردا با تمام قوا و جدیت صد در صد بازی خواهیم کرد زیرا می‌خواهیم اول گروه شویم و همه بازی را با امتیاز کامل پشت سر بگذاریم. بازیکنان هم نباید غفلت و سهل‌انگاری کننند و من به عنوان رهبر تیم هر بازی پیامی به بازیکنان می‌دهم و پیام من برای بازی فردا به بازیکنان این است که با جدیت کامل به میدان بروند.

سرمربی تیم ملی در مورد اینکه صحبت آخرش در نشست خبری چیست؟ عنوان کرد: بازیکنانم آگاه باشند و با تمام وجودشان بازی کنند. امیدوارم در بازی با امارات مثل بازی با عراق پایان شیرینی داشته باشیم و برای همه مردم آرزوی سلامتی می‌کنم. از بازیکنان هم می‌خواهم که با مسئولیت پذیری کامل وارد میدان شوند و سعی می‌کنیم بهترین نمایش خود را ارایه کنیم و امیدوارم موضوع کرونا باعث نشود برنامه‌های ما بهم بریزد و مجبور به تغییر شویم.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: