پایگاه خبری خانه فوتبال:

مربی تیم فوتبال هوادار تهران گفت: روز قبل می‌آیند از فوتبال پاک حرف می‌زنند و حالا صحنه‌های بازی ما را می‌بینید، گل دوم‌شان که هزار درصد خطا بود.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمد رجب‌زاده بعد از شکست 2 بر یک مقابل استقلال و اخراجش در دقایق پایانی مسابقه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با تمام احترامی که برای اهالی رسانه قائلم باید بگویم که کار از ضجه زدن و اینکه مقابل دوربین حرف بزنیم و به فدراسیون و کمیته انضباطی و اخلاق بگوییم گذشته است. روز قبل می‌آیند از فوتبال پاک حرف می‌زنند و حالا صحنه‌های بازی ما را می‌بینید. گل دوم‌شان که هزار درصد خطا بود عسگری و سایر کارشناسان داوری هم گفتند ولی خیلی راحت از آن گذشتند. خیلی راحت کارت دادند. کاپیتان ما در وسط زمین با احترام با داور صحبت می‌کند به او اخطار می‌دهد. شما ببینید چه کارت‌هایی داده؟! 

وی افزود: در آخر مسابقه بازی می‌کنیم توپ را داخل زمین می‌اندازند.  داور به من کارت زرد و بعد کارت قرمز داد. کار از این حر‌ف‌ها گذشته است. ما به چه کسی  بگوییم؟ یک نامه می‌زنند فلانی انقدر جریمه و اینقدر محروم شود و تمام. خب برای داور چه اتفاقی رخ می‌دهد الان بگویند گل دوم استقلال خطا بوده چه اتفاقی رخ می‌دهد؟ تیم ما تازه به لیگ برتر آمده است.

مربی هوادار در مورد اینکه نمی‌ترسید که محرومیتش با این حرف‌ها بیشتر شود، گفت: خیر برای چه باید بترسم؟ آنها باید بترسند آخر چه اتفاقی می‌افتد؟ همه دارند می‌بینند. صدای من و 10 نفر از کادرمان گرفته است. از اینجا 50 متری می‌بینیم چرا داور که در 10 متری صحنه است چطور نمی‌بیند؟ اصلا یک چیزی، در بحث مالکیت توپ و در تمام دقایق بازی تیم برتر زمین بودیم اما خیلی راحت  چون مسئولیت دست کسی بود من که نمی‌توانم بیایم وسط زمین سوت بزنم. خیلی راحت روی‌مان خط می‌کشند و می‌گویند این آقا آمده این حرف‌ها را زده این کار را کرده و محرومش کنید و یک پولی هم ازش بگیریم وتمام شد و رفت. خب برای داور چه اتفاقی می افتد؟!الان حق تیم ما اینگونه شده چه کسی می‌خواهد جواب بدهد

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: