پایگاه خبری خانه فوتبال:

اعضای تیم فوتبال استقلال شب گذشته در مصاحبه های خود به مشکلاتی اشاره کردند و حتی سرمربی این تیم هم مدعی شد برای حفظ صدرنشنی این مشکلات باید مرتفع شود.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، بعد از دیدار استقلال و پیکان که منجر به برتری یک بر صفر و صعود آبی پوشان به مرحله بعد جام حذفی شد فرهاد مجیدی در نشست خبری اعلام کرد تیمش مشکلاتی دارد که برای حفظ صدرنشینی این مشکلات باید مرتفع شود. سرمربی استقلال مدعی شد اگر این تیم می‌خواهد این روندش را حفظ کند باید مشکلاتش حل شود.(اینجا ببینید)

در ادامه بازیکنان استقلال هم در مصاحبه های بعد از بازی با اشاره به وضعیت این تیم گلایه هایی را مطرح کردند. روزبه چشمی،سیاوش یزدانی،محمد دانشگر، مهدی مهدی پور، حسین مرادمند و ... نفراتی بودند که در لابه لای صحبت های خود مدعی شدند حتی از تیم رقیب خود بیشتر با مشکل مواجه هستند اما دلیل این اظهارات یکپارچه چه بود؟

یکی از مشکلات بازیکنان استقلال وضعیت پرداختی به آنها است.تعدادی از بازیکنان استقلال از فصل گذشته مطالباتی دارند که رقم آنها سنگین است ولی هنوز موفق به دریافت آن نشده اند. از طرفی باشگاه شب قبل از بازی با پیکان تنها 5 درصد از قرارداد بازیکنان را پرداخت کرد که دریافتی آنها را در این فصل به حدود 40 درصد رسانده است. پیش از بازی هم تعدادی از بازیکنان در این مورد با مجیدی صحبت کرده و گلایه خود را به سرمربی استقلال منتقل کردند. به همین دلیل بازیکنان بعد از بازی از شرایط تیم گلایه کرده و خود سرمربی استقلال هم به آن در نشست خبری به صورت جزئی اشاره کرد.

البته ظاهرا به بازیکنان استقلال وعده داده شده تا پیش از بازی با ذوب آهن بخش دیگری از مطالباتشان پرداخت می شود و تا پیش از عید نوروز نیز مبلغ دیگری به حساب آنها واریز خواهد شد.

تیم فوتبال استقلال روز 24 بهمن ماه در ورزشگاه آزادی به مصاف ذوب آهن می رود.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: