پایگاه خبری خانه فوتبال:

دبیرکل پیشین فدراسیون فوتبال گفت: در اساسنامه فدراسیون هیات رئیسه یک اختیاراتی دارد و احتمالا برای آنها ابهاماتی به وجود آمده که این ابهامات باید برطرف شود.
به گزارش خبرگزاری فارس، منصور قنبرزاده در مورد حرکت هیات رئیسه فدراسیون فوتبال برای عزل عزیزی خادم رئیس فدراسیون اظهار داشت: چون اطلاعاتی در این زمینه ندارم، نمی‌توانم قضاوت کنم، اما این نشان از یک دموکراسی و آزادی در ورزش ما است که کمتر به آن عادت داشتیم. به هر حال در اساسنامه فدراسیون هیات رئیسه یک اختیاراتی دارد و احتمالا برای آنها ابهاماتی به وجود آمده و باید برطرف شود.
وی ادامه داد: این حق در اساسنامه تعریف شده و اگر ابهاماتی وجود دارد باید سوال شود و نباید این را به عنوان تهدید ببینیم بلکه باید اینگونه به قضیه نگاه کنیم که یک آزادی عمل در فدراسیون‌ها به وجود آمده است.

سرپرست سابق دبیرکلی فدراسیون فوتبال در مورد اینکه عملکرد عزیزی خادم را چطور دیده است، گفت: با توجه به اینکه یک شرایط ویژه‌ای به وجود آمده است، من قضاوت نکنم بهتر و نتایج کار را خود جامعه می‌بیند. هرگونه اظهار نظر در این شرایط شائبه‌ای را به وجود می‌آورد.

قنبرزاده در حاشیه مراسم اختتامیه لیگ همگانی دانشگاه آزاد در مورد محرومیت سراجی، عضو هیات رئیسه توسط کمیته اخلاق عنوان کرد: من هم از رسانه ها شنیدم. قطعا باید دلایل به شکل کامل بررسی شود تا قابل اظهار نظر باشد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: