پایگاه خبری خانه فوتبال:

تیم فوتبال بارسلونا در هفته بیست‌وچهارم لالیگا در داربی کاتالان متوقف شد.

آبی اناری ها به سختی به تساوی ۲ بر ۲ دست پیدا کردند تا در رده چهارم جدول رده بندی قرار بگیرند.

ژاوی بعد از بازی گفت: همچنان برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا باید جنگید. بازی سختی بود. بازی کردن در این ورزشگاه آسان نیست. می توانستیم به پیروزی دست پیدا کنیم. باید از خودمان انتقاد کنیم. نباید چنین گل هایی را دریافت کنیم. در خط حمله عملکرد خوبی از خود نشان دادیم.

او ادامه داد: باید اعتراف کرد که مثل بازی برابر اتلتیکو مادرید نبودیم. شکست ما را در شرایط بسیار بدی قرار می داد و یک گام رو به عقب بود. حداقل توانستیم در آخرین لحظات گل تساوی را به ثمر رسانیم. بازی کردن در این ورزشگاه برای هر تیمی سخت است.

ژاوی درباره برگه ای که در آن دستورات تاکتیکی را برای بازیکنان نوشت، گفت: صحبت کردن با بازیکنان با سر و صدای زیاد ورزشگاه امکان پذیر نبود. من تصمیم گرفتم که سبک بازی تیم را تغییر دهم و به همین خاطر بهترین روش را پیدا کردم. آسیب دیدگی آراخو ناراحت کننده بود و اخراج پیکه هم شرایط را سخت کرد.

ژاوی درباره حضور دمبله گفت: به هر حال او بازیکن تیم است و باید به ما کمک کند.

او درباره رفتار زشت آراخو که از بازیکن اسپانیول خواست تا به لیگ دسته پایین تر برگردند، گفت: من چنین چیزی را ندیدم. باید به تیم حریف، داور و هواداران احترام گذاشت. به هر حال تنش گاهی پیش می آید و اگر آراخو چنین چیزی را گفته است من عذرخواهی می کنم.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: