پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرمربی بارسلونا نسبت به از دست دادن موقعیت‌های تیم توسط مهاجمان واکنش نشان داد.
به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته در چارچوب دیدار پلی‌آف راه‌یابی به شانزده تیم پایانی لیگ اروپا، بارسلونا در زمین خود مقابل ناپولی تن به تساوی یک بر یک داد تا همه چیز در ایتالیا در هفته آینده مشخص شود.
ژاوی پس از این تساوی گفت: ما شدیدا مشکل تمام کردن داریم. نمی‌توانیم موقعیت‌های خودمان را به گل تبدیل کنیم. توپ توسط بازیکنان ما به خوبی به گردش درآمد و چیزی در حدود 20 موقعیت گلزنی ما بدست آوردیم. 7 فرصت، موقعیت صددرصد گلزنی بود. ما سزاوار پیروزی بودیم و با 2 گل اختلاف باید این بازی را با برد به پایان می‌رساندیم.

وی ادامه داد: ما در لیگ اروپا هستیم و این مسابقات دوستانه نیست. این مسابقات تاثیرگذار است،با این حال من از عملکرد بازیکنانم راضی هستم.

ژاوی اظهار داشت: بازیکنان استایلی متفاوت از فوتبال را به نمایش گذاشتند و خیلی ناراحت کننده است که موقعیت‌های ما به گل تبدیل نشد آن هم در حالی که به خوبی توانستیم از هر طریق برای گلزنی موقعیت بسازیم.

سرمربی بارسلونا در خصوص پنالتی و هند گرفته شده توسط داور نیز اظهار داشت: من از قانون جدید خوشم نمی‌آید. به نظرم هر توپی به دست می‌خورد باید پنالتی گرفته شود. شما در بسکتبال نمی‌توانید از پایتان استفاده کنید و در فوتبال نیز نباید از دست استفاده شود.گل ناپولی هم آفساید بود زیرا بازیکن ما را درگیر خود کرد.

ژاوی در رابطه با موقعیت‌های از دست رفته فران تورس نیز گفت: من بسیار خوشحالم که او در بارسلونا است و امیدوارم تا مدت طولانی در این تیم بازی کند. ما به او اعتقاد داریم و من مطمئن هستم که او گل‌های زیادی را برای این باشگاه به ثمر خواهد رساند. پیراهن بارسلونا سنگین‌تر از دیگر پیراهن‌ها است و ما باید به بازیکن وقت بدهیم و به او اعتماد داشته باشیم.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: