پایگاه خبری خانه فوتبال:

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همدلی در بیرون و درون زمین باعث می‌شود امسال ان‌شاالله به قهرمانی برسیم.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علی شجاعی پس از برد پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: خداراشکر که توانستیم بجنگیم و سه امتیاز حیاتی را به دست بیاوریم.
وی افزود: بازی سختی بود. آلومینیوم تیم باشخصیتی است و بالای جدول حضور دارد. ما نیاز داریم تمام بازی هایمان راببریم و هربازی برای ما حکم فینال دارد.

هافبک پرسپولیس در مورد اینکه رقابت این تیم بالای جدول با استقلال تنگاتنگ شده، گفت: ما به تیم خودمان و بردن در هربازی فکر می کنیم که آخر فصل قهرمان شویم. تمرکزمان فقط روی بازی های خودمان است. روند خیلی خوبی داریم. امیدوارم ادامه دارد باشد. همدلی در بیرون و درون زمین باعث می‌شود امسال ان‌شاالله به قهرمانی برسیم. سخت است ولی با تلاشش و جنگیدن می‌شود.

شجاعی در خصوص اینکه بازی کردن بعد از مسابقه استقلال و آگاهی از نتیجه بازی آن‌ها باعث ایجاد فشار نمی‌شود، اظهار داشت: اصلا نتیجه را نمی‌بینیم. تمرکزمان روی بازی خودمان است. نه به تیم‌های دیگر کار داریم و نه نتیجه بازی های دیگر را دنبال می‌کنیم. فقط و فقط به بازی با آلومینیوم فکر می کردیم. دربازی های دیگر هم همینطور است. تمامی نفرات فقط و فقط به جنگیدن و گرفتن سه امتیاز فکر می کردند. اینکه چه بازی زودتر یا دیرتر است فرقی برای ما نمی کند.

وی در مورد داوری بازی امروز گفت: یکی دو صحنه حساس بود ولی داوری مشکلی نداشت. نبود امکانات داوران را اذیت می کند و آن ها حق دارند. با کمترین امکانات قضاوت می کنند و خیلی اذیت می شوند. کمک داور هم در ارتباط با داور وسط مکل داشت. این خیلی بد است و امیدوارم حل شود.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: