پایگاه خبری خانه فوتبال:

اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با سرپرست جدید این فدراسیون دیدار و گفت‌و‌گو کردند.
به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال،جمعی از اعضای هیأت رییسه فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران، صبح شنبه به منظور پیگیری امور جاری و برنامه‌ریزی برای دوره سرپرستی با ماجدی دیدار و گفتگو کردند.
در این جلسه اعضا ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای سرپرست جدید، بر لزوم حفظ انسجام و اولویت‌بندی دقیق کارها تاکید کردند. اعضای هیات رییسه همچنین حفظ آرامش و امنیت خاطر تیم‌های ملی در رده‌های مختلف، علی‌الخصوص تیم ملی بزرگسال در آستانه جام جهانی فوتبال را اولویت شماره یک این فدراسیون اعلام کردند و در راستای تامین زیرساخت‌ها و منابع لازم برای حضور درخشان تیم ملی در این رقابت‌ها به بحث و بررسی پرداختند.

سید میرشاد ماجدی نیز در این جلسه، ضمن تشکر از اعتماد اعضای هیات رئیسه در انتخاب او بعنوان سرپرست، تاکید کرد در این مقطع بطور ویژه نیازمند هم‌افزایی و مشورت همه دلسوزان ورزش و پیشکسوتان و کارشناسان و خبرگان فوتبال کشور هستیم و این اطمینان خاطر را به خانواده بزرگ فوتبال ایران می‌دهیم که نهایت دقت و حساسیت را نسبت به مسایل به کار خواهیم گرفت و انشالله دوره درخشانی را در کنار هم خواهیم ساخت.

ماجدی همچنین افزود: امروز همه ما، فارغ از هر رنگ و دسته‌بندی باید به فکر موفقیت و اهتزاز پرچم سه رنگ کشور عزیزمان باشیم و در فدراسیون رنگی جز رنگ پرچم جمهوری اسلامی ایران وجود نخواهد داشت.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: