پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرمربی تیم فوتبال فجرشهید سپاسی گفت:حواشی هم در اطراف استقلال ایجاد شده است اما ما اهمیتی به این مسایل نمی‌دهیم. می‌دانیم استقلال تیم بزرگی است .
به  گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علی اصغر کلانتری در مورد بازی با استقلال در هفته نوزدهم لیگ برتر اظهار داشت: ابتدا به سرهنگ فلاح مدیرعامل محترم باشگاه فجرشهیدسپاسی که در غم از دست دادن مادرش عزادار شده تسلیت می‌گویم. بازی با استقلال برای هر دو تیم خیلی مهم است.  با شرایطی که در این چند روز پیش امده و حواشی هم در اطراف استقلال ایجاد شده است اما ما اهمیتی به این مسایل نمی‌دهیم.  می‌دانیم استقلال تیم بزرگی است و بازیکنان و کادر خوبی دارد و نتایج خوبی گرفته است. 

وی افزود: ما هم فجرشهیدسپاسی هستیم. تیمی که با وجود شایستگی‌هایی که داشتیم باید در نیمه‌های جدول بمانیم اما این مساله به دلایلی برای‌مان محقق نشد.  بازی قبل با بازی خوبی انجام دادیم و ایجاد موقعیت های خوبی داشتیم و جسورانه بازی کردیم و می‌خواستیم پیروز شویم. تمرینات خوبی داشتیم  با شناختی که از بازیکنانم دارم می‌دانم که می‌خواهند بازی خوب و شجاعانه و جسورانه‌ای انجام بدهیم و دنبال برد هستیم. نیاز به امتیاز داریم. کار ساده‌ای نیست و کار سختی است ولی در توان بازیکنانم هست.امیدوارم شاهد یک بازی جوانمردانه و تماشاگر پسند از هر دو تیم شاهد باشیم.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: