پایگاه خبری خانه فوتبال:

در آخرین مسابقه از هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال تیم استقلال مقابل فجرشهیدسپاسی ششمین برد متوالی فصل خود را به دست آورد تا همچنان مقتدرانه در صدر جدول لیگ بایستد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم فوتبال استقلال در آخرین مسابقه از هفته نوزدهم لیگ برتر از ساعت 19 در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم فجرشهید سپاسی رفت که  مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال به پایان رسید. 
تیم فوتبال استقلال ششمین برد متوالی فصل خود را به دست آورد تا با 47 امتیاز فرار بزرگی را به سوی قهرمانی لیگ برتر بیست و یکم آغاز کند. آبی پوشان تهرانی اختلاف امتیازی خود را با پرسپولیس به 5 رساندند. آن هم در شرایطی که سیاوش یزدانی و حسین مرادمند دو مدافع اصلی خود را به دلیل خدمت سربازی در اختیار نداشت. البته این دو بازیکن از روی سکو نظاره گر مسابقه برد تیم شان بودند. پرسپولیس امشب مقابل گل گهرسیرجان متوقف شد.
فجرسپاسی هم با 14 امتیاز در رده چهاردهم جدول و خطر سقوط به لیگ یک قرار دارد. این تیم با 7 گل زده ضعیف‌ترین خط حمله لیگ را در اختیار دارد و حتی از پدیده مشهد قعرنشین لیگ  هم یک گل کمتر زده است. آخرین برد فجر در هفته پنجم مقابل پیکان تهران بود.

داور: رضا عادل

کمک داوران: علیرضا ایلدروم – حسن انتظاری 

کارت زرد: بهزاد غلامپور( مربی)، روزبه چشمی، فرزاد مجیدی( مربی)  ( استقلال) دانیال کردستانی، رضا علیاری، فرزان دانا ( فجرشهید سپاسی)

کارت قرمز:

گل: جعفر سلمانی( دقیقه 54) برای استقلال

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، روزبه چشمی، زبیر نیک‌نفس، محمد دانشگر، مهدی مهدی‌پور، جعفر سلمانی( از دقیقه 1+90 عارف غلامی)، صالح حردانی، امیرحسین حسین‌زاده( از دقیقه 86 سعید مهری)، کوین یامگا، عزیزبک آمانوف( از دقیقه 60 امیرعلی صادقی)  و رودی ژستد( از دقیقه 86 ارسلان مطهری).

سرمربی: فرهاد مجیدی

ترکیب فجرشهید سپاسی: ایمان صادقی، محمد قنبری، علی مولایی، رضا علیاری، حمید نعمتی( از دقیقه 80 شهرام گودرزی)، احمدرضا زنده روح( از دقیقه 80 علی نبی زاده) ، دانیال کردستانی( از دقیقه 59 محمد عرفان معصومی)، یوسف وکیا، اتابک زارعی( از دقیقه 46 محمدرضا خدری) ، فرزان دانا، محمد کاظمی( از دقیقه 58 حسین مهربان)

سرمربی: علی اصغر کلانتری

دقیقه 2:

پاس خوب حسین زاده در محوطه جریمه به یامگا یک فرصت گلزنی عالی برای استقلال خلق کرد اما شوت مهاجم آبی پوشان را درواز‌ه‌بان فجر دفع کرد و توپ به کرنر رفت که این کرنر هم حاصلی برای استقلال نداشت.

دقیقه 7:

شوت حسین‌زاده از پشت محوطه جریمه با اختلاف کمی از کنار دروازه فجر سپاسی به بیرون رفت.

دقیقه 17:

ارسال صالح حردانی در محوطه جریمه به ژستد رسید و ضربه سر او با اختلاف کمی از بالای دروازه فجر به بیرون رفت.

دقیقه 21: 

شوت از راه دور مهدی پور را دروازه‌بان فجر سپاسی ایمان صادقی دفع کرد.

دقیقه 23:

ضربه کاشته فجر سپاسی را مدافعان استقلال دفع کردند و ضربه کرنر هم حاصلی برای این تیم نداشت.

دقیقه 25:

ضربه سر مهاجم استقلال با اختلاف از بالای دروازه فجر به بیرون رفت.

دقیقه 28:

شوت حردانی با واکنش خوب ایمان صادقی دروازه‌بان تیم فجر راهی کرنر شد و مهدی پور ضربه کرنر را زد که مدافعان فجر توپ را دفع کردند.

دقیقه 31:

شوت امانوف از داخل محوطه جریمه را بازهم دروازه‌بان فجر  راهی کرنر کرد. ضربه کرنر این مرتبه به بعد از یک رفت و برگشت به سلمانی رسید و شوت او با اختلاف از بالای دروازه فجر به بیرون رفت.

دقیقه 36:

زنده روح ضربه کاشته فجر را روی دروازه استقلال فرستاد که مدافعان توپ را به کرنر فرستادند که ضربه کرنر را حسینی دروازه‌بان استقلال با مشت توپ را دور کرد. 

نیمه دوم

دقیقه 50:

شوت از راه دور نیک نفس را بازهم صادقی دروازه‌بان فجر با یک شیرجه راهی کرنر کرد. این کرنر حاصلی برای آبی پوشان نداشت و ضربه سر دانشگر از بالای دروازه فجر به بیرون رفت.

دقیقه 54:

ضربه کاشته استقلال را مهدی پور روی دروازه فجر فرستاد که مدافعان توپ را به کرنر فرستادند. این کرنر را هم مهدی پور زد  و در نهایت توپ به جعفر سلمانی رسید و او هم با یک شوت زمینی گل اول استقلال را به ثمر رساند.

دقیقه 69:

صادقی ضربه کرنر استقلال را زد اما چشمی در محوطه جریمه روی صادقی دروازه بان فجر مرتکب خطا شده است. 

دقیقه 71:

ضربه کرنر فجر را مدافعان استقلال دور کردند که توپ برگشتی را زنده روح شوت کرد اما با اختلاف زیادی از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه 75:

حسین مهربان در محوطه جریمه استقلال سرنگون شد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت با این حال بازیکنان فجر به تصمیم داور معترض شدند.

دقیقه 78:

ضربه یامگا را دروازه‌بان فجر مهار کرد.

دقیقه 83:

شوت نیک نفس را دروازه بان فجر در حالیکه بیرون از دروازه هم بود با یک شیرجه راهی کرنر کرد. ضربه کرنر را هم صادقی مهار کرد.

دقیقه 87:

شوت علیاری با اختلاف زیادی از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه90:

شوت سعید مهری را صادقی با یک واکنش خوب راهی کرنر کرد و این ضربه کرنر حاصلی برای این تیم نداشت. 

دقیقه 1+90:

مدافع فجر یامگا را با دست درون محوطه جریمه متوقف کرد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت. 

دقیقه 2+90:

فجر بعد از اعلام خطا روی مدافع استقلال گلزنی کرد که این گل کاملا مردود بود.

دقیقه 3+90:

پرتاب بلند وت یک فرصت گلزنی برای فجر مهیا ساخت که مدافعان توپ را دفع کردند.

 

دقیقه 5+90

شوت از راه دور بازیکن استقلال را دروازه بان فجر به کمک تیرک دروازه دفع کرد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: