پایگاه خبری خانه فوتبال:

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: به دلیل اظهارات اخیر استقلالی ها از آنها به کمیته انضباطی شکایت می‌کنیم.
مصطفی لشگری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد اظهارات اخیر استقلالی‌ها در بحث سربازی دو بازیکن این تیم اظهار داشت: در روزهای اخیر مدیران و معاون باشگاه استقلال بارها درمورد بحث سربازی بازیکنان پرسپولیس و معافیت قانونی وحید امیری دخالت و اظهارنظرهای عجیب و غریب کرده‌اند. برای ما جای تعجب دارد و مایه تاسف است که این افراد به خودشان اجازه می‌دهند به راحتی با اسم بردن از بازیکنان ما در امور تیم پرسپولیس دخالت کنند. این افراد به چه حقی اجازه چنین کاری به خودشان می‌دهند؟ از روزی که بحث سربازی دو بازیکن این تیم مطرح شده حتی یک اظهار نظر هم از مقامات و مدیران پرسپولیس پیدا نمی‌کنید چرا که این موضوع برای باشگاه بزرگ پرسپولیس هیچ اهمیتی نداشته و ندارد. آن وقت این افراد به چه حقی راجع به بازیکن پرسپولیس صحبت می‌کنند؟ 

وی افزود: واقعا جای تعجب دارد چرا تا این اندازه پیشکسوتان و مدیران استقلال در مسائل داخلی پرسپولیس دخالت کرده و به خودشان اجازه می‌دهند در این مورد صحبت کنند. معاون حقوقی و‌ مدیران این باشگاه باید پاسخگوی اظهارات و اتهامات‌شان باشند. این دوستان به جای پرداختن به این مسائل به امور باشگاه خود معطوف باشند و از حاشیه‌سازی و مسائلی به این شکل خودداری کنند. گویا آنها به جز مصاحبه کردن و حضور در رسانه‌ها که از ابتدای فصل رویه‌شان بوده، کار دیگری برای انجام دادن ندارند. اعزام بازیکنان استقلال به خدمت مقدس سربازی بحثی است که قانون و سازمان نظام وظیفه درباره اش تصمیم بگیرند. مگر این موضوع دست ما است که استقلالی‌ها علیه پرسپولیس حرف می‌زنند؟ 

وی افزود: واقعا جای تعجب دارد چرا تا این اندازه پیشکسوتان و مدیران استقلال در مسائل داخلی پرسپولیس دخالت کرده و به خودشان اجازه می‌دهند در این مورد صحبت کنند. همچنین مسئول حقوقی این باشگاه که خیلی جالب است قانون را هم نمی‌داند و این موضوع را بارها ثابت کرده باید پاسخگوی اظهارات و اتهاماتش باشد.. 

لشگری با اشاره به اتفاقات داوری دیدار روز گذشته با گل‌گهر توضیح داد: همچنان به روند داوری بازی‌های پرسپولیس معترض هستیم. روز گذشته هم یک پنالتی مسلم برای ما گرفته نشد و این اتفاقات سریالی عجیب است. از ابتدای فصل بارها شاهد  ناداوری و اشتباهات داوری علیه پرسپولیس بودیم. برخلاف اینکه برخی تیم‌ها از بحث داوری منفعت برده‌اند و نمونه بارز آن هم دیروز رقم خورد اما تیم ما طبق آمار، اسناد موجود و نظر کارشناسان از ابتدای فصل تاکنون بارها در این مورد ضربه خورده است. همین موضوع سبب شده امتیازات زیادی را از دست بدهیم اما برخی تیم‌های دیگری از اشتباهات داوری سود برده و امتیازاتی نصیب آنها شده است.

من از کمیته‌های انضباطی و اخلاق فدراسیون تعجب میکنم که چرا سکوت کرده‌اند و در قبال این اتفاقات واکنشی نشان نمی‌دهند. از سرپرست فدراسیون فوتبال نیز انتظار داریم به همراه تیم مدیریتی خود تمام این اتفاقات را رصد کند تا حقی از تیمی ضایع نشود.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: