پایگاه خبری خانه فوتبال:

مدیرعامل پرسپولیس می‌گوید پرونده ۹۰۰ هزار یورویی رادو هم به جمع بدهی‌های این باشگاه اضافه شد.
به گزارش ایسنا، رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس درباره برگزاری جلسه هم‌اندیشی خصوصی‌سازی این باشگاه گفت: پس جلسات متعددی که در این سه ماه برای خصوصی‌سازی برگزار شد، موفق شدیم باشگاه را به فرابورس ببریم. با پیگیری‌های آقای قربان‌زاده، ۱۵ اسفند و در روز ولادت امام حسین (ع) قرار است عرضه شود. من حدود ۳۰ سال است که درباره خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس شنیده‌ام اما عزم راسخ سازمان خصوصی‌سازی نشان می‌دهد که ان‌شاءالله این اتفاق می‌افتد.

او در پاسخ به این سوال که آیا پرونده رادوشوویچ به پرونده‌های باشگاه پرسپولیس اضافه شده؟ بیان کرد: او هم به بدهی‌های پرسپولیس اضافه شده که نزدیک ۹۰۰ هزار یورو است. متاسفانه به خاطر آگاه نبودن قراردادهایی می‌بندند که بارش به دوش مدیران بعدی انداخته می‌شود.

مدیرعامل پرسپولیس درباره وضعیت شرزود تمیروف، خرید جدید ازبکستانی این باشگاه توضیح داد: منتظر هستیم که ITC صادر شود و کارت بازی او به بازی فردا برسد.

درویش در پایان در پاسخ به این سوال که چه زمانی برای تمدید قرارداد بازیکنان وارد عمل می‌شوند، بیان کرد: هر زمان سرمربی تیم اسامی را اعلام کند، برای تمدید بازیکنان اقدام می‌کنیم. هیچ بازیکنی شرط و شروط نگذاشته و ۴۰ درصد به تیم پرداختی داشته‌ایم.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: