پایگاه خبری خانه فوتبال:

دروازه بان کروات پرسپولیس پس از دریافت بخشی از طلبش در اقدامی عجیب ایران را ترک کرد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، بوژیدار رادوشوویچ هفته گذشته با ارسال نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس مهلت داد ظرف یک هفته مطالباتش را پرداخت کند در غیر این صورت کشورمان را ترک خواهد کرد.
پس از این نامه مدیران باشگاه پرسپولیس جلساتی با رادو برگزار کرده و ضمن پرداخت 50 هزار یورو همراه با بخشی از قرارداد این فصل وی با دروازه‌بان کروات توافق کردند ظرف سه هفته آینده، 30 هزار یورو دیگر به وی پرداخت کنند تا دریافتی‌اش به سایر نفرات برسد.
با این وجود رادوشوویچ شب گذشته ایران را به مقصد کرواسی ترک کرد. ظاهرا بدقولی‌های اخیر مدیران پرسپولیس و اینکه مبلغ پرداختی به وی مدنظر رادوشوویچ نبوده سبب خروج وی از کشورمان شده و باید دید در نهایت این بازیکن که در هفته‌های اخیر و همزمان با بازگشت خانواده‌اش به کرواسی دچار شرایط نامناسبی از لحاظ روحی شده بود، آیا راضی به برگشت به تهران می‌شود یا مراحل فسخ قرارداد خود را با باشگاه پرسپولیس پیگیری می‌کند.

از طرفی مدیران پرسپولیس روز گذشته از رادو درخواست کردند به بهانه اینکه ویزای کارش حدود یک هفته دیگر به اتمام می‌رسد، پاسپورت خود را تحویل بدهد اما این بازیکن چنین کاری انجام نداد و شب گذشته ایران را ترک کرد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: