پایگاه خبری خانه فوتبال:

 بارسلونا در ادامه روند خوب خود با ژاوی این بار پیروزی قاطع را برابر بیلبائو به دست آورد.

آبی اناری‌ها در هفته بیست و ششم رقابت‌های لالیگا بیلبائو را با ۴ گل در هم کوبیدند تا باوجود یک بازی کم‌تر نسبت به اتلتیکو مادرید به رده چهارم جدول رده‌بندی برگردند.

ژاوی بعد از بازی گفت: بسیار خوب ظاهر شدیم. ما روزهای سختی را تجربه کردیم و برای فراموشی این روزها به چنین پیروزی‌هایی نیاز داریم. باید به این روند ادامه داد. 

او درباره دمبله گفت: شاید یک دمبله متفاوت را دیدیم. این بازیکنی است که بارسلونا به او نیاز دارد. آیا او در تیم می‌ماند؟ من نمی‌توانم به این سوال پاسخ دهم. من همواره گفته‌ام که او بازیکنی باکیفیت و بسیار حرفه‌ای است و امیدواریم که در تیم بماند.

ژاوی در ستایش از پدری هم گفت: دیدن او در میدان زیبا و لذت بخش است. او بسیار من را به یاد اینیستا می‌اندازد. استعدادهای زیادی مانند این بازیکن وجود ندارند.

سرمربی آبی اناری‌ها در پایان گفت: اکنون در رده چهارم جدول رده بندی قرار داریم و سپس به دنبال جایگاه سوم و بعد از آن دوم هستیم. اگر به جایگاه دوم برسیم قطعا برای صدرنشینی هم تلاش خواهیم کرد هر چند که می‌دانیم کار سختی است. ما به تلاش خود ادامه خواهیم داد و بازی به بازی پیش خواهیم رفت.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: