پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: گلی خوردیم که به نظرم خیلی گل بدی بود و دوست ندارم تیمم اینقدر راحت گل بخورد اما متاسفانه این اتفاق رخ داد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، یحیی گل‌محمدی پس از پیروزی 3 بر یک تیم فوتبال پرسپولیس مقابل مس رفسنجان در نشست خبری اظهار داشت: ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم و به گل هم رسیدیم. گلی خوردیم که به نظرم خیلی گل بدی بود و دوست ندارم تیمم اینقدر راحت گل بخورد اما متاسفانه این اتفاق رخ داد.
وی افزود:در ادامه کنترل بازی را در دست گرفتیم. در نیمه دوم تغییراتی در ترکیب تیم ایجاد کردیم و برای نخستین‌بار با این سیستم بازی کردیم که  بازیکنان خیلی خوب و وظیفه‌شناس ظاهر شدند. گل‌های قشنگی زدیم و موقعیت خاصی هم به حریف ندادیم، در مجموع روندی که دوست داشتیم طی شد. از بازیکنانم تشکر می‌کنم، آنها شرایط سختی دارند و از باشگاه می‌خواهم توجه بیشتری به بازیکنان داشته باشد.

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: اینکه حرف نمی زنیم به این معنی نیست که مشکلی نداریم. قبل از پایان سال تکلیف باید روشن و مشکلات برطرف شود. بازیکنان شرایط سختی دارند. این برد را به همه هواداران، حامد پاکدل و مصدومان تقدیم می‌کنیم چون خیلی‌ها سلامتی خود را در این مدت به خطر انداختند. مصدومیت‌ها کار را سخت می‌کند و شرایط برای تغییرات سخت می‌شود. مس تیم خوبی است و بازی کردن مقابل آنها سخت است. آنها تاکتیکی بازی می‌کنند و ما برد ارزشمند و به موقعی کسب کردیم که در ادامه راه خیلی به ما کمک خواهد کرد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: