پایگاه خبری خانه فوتبال:

قیمت خودرو گران و باورنکردنی است. این تغییرات در محصولات ایران خودرو بیشتر محسوس بود.قیمت خودرو سوال برانگیز است.قیمت خودرو مصرف گنندگان را گیج کرده است. قیمت خودرو دوباره بی ثبات شده.قیمت خودرو مردم را به خودرو دارشدن ناامید کرده است 

جدیدترین قیمت خودرو در بازار

 خودروهای دنا در هفته گذشته جهش قیمتی را تجربه کردند به طوری که دنا معمولی از ۳۶۵ میلیون تومان در نخستین روز هفته امروز به ۳۶۹ میلیون تومان رسیده است.
در حالی که از ابتدای هفته جاری روند قیمت‌ها در بازار خودرو ریزشی بوده است و خودروهای پراید، پژو و سمند در این مدت ارزان شدند خودرو دنا کماکان به پیشروی ادامه داده است.
بررسی روند قیمت‌ها در بازار خودرو از ابتدای هفته جاری تا امروز حاکی از آن است که در بین خودروهای پراید مدل ۱۵۱ سال ۱۳۹۹ آن در این مدت ۶ میلیون تومان ارزان شده است و این خودرو در حال حاضر ۱۵۳ میلیون تومان قیمت خورده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز از ۱۶۲ میلیون تومان در ابتدای هفته امروز به ۱۶۰ میلیون تومان رسیده است.
در بین خودروهای پژو نیز پژو پارس ساده مدل ۱۳۹۹ از ۲۶۶ میلیون تومان در ابتدای هفته امروز به ۲۶۵ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ آن نیز در این مدت یک میلیون تومان ارزان شده است و این خودرو در حال حاضر ۲۷۶ میلیون تومان قیمت خورده است.

در بین خودروهای سمند نیز این کاهش قیمت‌ها رخ داده است به طوری که قیمت سمند LX EF۷ مدل ۱۳۹۹ از ۲۶۶ میلیون تومان در ابتدای هفته امروز به ۲۶۵ میلیون تومان رسیده است.

در میان این کاهش قیمت‌ها اما خودروهای دنا در هفته گذشته جهش قیمتی را تجربه کردند به طوری که دنا معمولی از ۳۶۵ میلیون تومان در نخستین روز هفته امروز به ۳۶۹ میلیون تومان رسیده است و دنا دنده‌ای توربو پلاس نیز در این مدت ۴ میلیون تومان گران شده است و این خودرو در حال حاضر ۴۷۴ میلیون تومان قیمت دارد.

قیمت روز خودرو در جدول زیر آمده است:

قیمت خودرو

 

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: