پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: به من قویا گفته بودند که یزدانی و مرادمند تا آخر فصل می مانند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از دیدار استقلال و گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: قبل از اینکه در مورد بازی فردا صحبت کنم می خواستم از خبرنگاران عزیز عذرخواهی کنم چون در 2 بازی اخیر در کنفرانس شرکت نکردم. به خاطر مشکلات در نشست خبری شرکت نکردم و ترجیح دادم در فضای بهتری صحبت کنم چون ممکن بود حرفی بزنم که به تیمم لطمه وارد نشود.

*بازیکنان استقلال با همه مشکلات خم به ابرو نیاوردند

وی افزود: دوست دارم در مورد تیمی حرف بزنم که یکی از خوش شانسی های من این است که این بازیکنان را هر روز می بینم. بازیکنان خوب و شریفی که از نظر فوتبالی و رفتاری شایسته ترین هستند. آنها امسال خیلی زحمت کشیدند، خم به ابرو نیاوردند و با تمام وجود کار کردند. افتخار می کنم سرمربی تیمی مثل استقلال با این بازیکنان هستم. بازیکنان من بعد از 5 برد متوالی با آن همه موقیعت مقابل  تیم خوبی مثل نساجی به تساوی رسیدند ولی بعد از بازی اصلا حالمان خوب نبود. این نشان می دهد توقعات از استقلال بالا رفته است. با توجه به مشکلات فوتبال ما و امکانات نامناسب که همه تیم ها با آن درگیر هستند اگر باشگاه امکانات تیم را گسترده کند مطمئن هستم که این جوانان می توانند کارهای بزرگی را رقم بزنند.خوشحالم که امسال 90 در صد انتخابات من و کادر فنی ام درست بوده است و تیمی بسیار پر انرژی را در اختیار داریم.

* به خاطر یزدانی و مرادمند هم شده قهرمان می شویم

سرمربی تیم استقلال تاکید کرد:هدف اصلی تیم ما قهرمانی است حتی اگر 2 بازیکن اصلی ما را به لیگ یک ببرند. سیاوش یزدانی و حسین مرادمند هم از نظر فوتبالی و شخصیتی بازیکنان مورد علاقه من و  مثل چشمان من بودند،پیام من برای آنها این است که به خاطر آنها هم که شده جام را کسب می کنیم و من برای مسیری که انتخاب کردم دلایل زیادی داشتم  و الان یک دلیل به دلایلم اضافه شده است که یزدانی و رادمند هستند. مجددا از بازیکنانم تشکر و به آنها افتخار می کنم.

* بازیکن برزیلی می تواند به ما کمک کند

وی در خصوص اضافه شدن مدافع برزیلی به تیمش گفت: ما با توجه به بسته شدن پنجره نقل و انتقالات و اینکه باید بازیکن آزاد می گرفتیم  با کادر فنی نشستیم، برررسی کردیم و به این نتیجه رسیدیم که وی می تواند به ما کمک کند. الان هم در تهران حضور دارد و کارهای قرارداد وی در حال بررسی است.

*سازمان لیگ 10 هفته آینده هم بازی های ما را قبل از پرسپولیس بگذارد

مجیدی در خصوص بیانیه سازمان لیگ در مورد ساعت بازی ها گفت: من نظر خاصی در این مورد ندارم. در نیم فصل اول هم 10 بازی قبل از پرسپولیس بازی کردیم. با احترام به تیم پرسپولیس و دوست خوبم گل محمدی شاید آنها اصلا احتیاجی به این داستان ها نداشته باشند. من  به خاطر ندارم استقلال  و پرسپولیس در یک روز بازی داشته باشند و بازی اول در تهران برگزار شده باشد.الان رقابت بین این دو تیم است و سهیل مهدی ترجیح داده استقلال اول بازی کند بعد پرسپولیس. فکر می کنم برای اولین بار باشد که این اتفاق رخ داده است. از همینجا به عنوان سرمربی استقلال به آقای سهیل مهدی می گویم می تواند 10 هفته آتی هم بازی ما را قبل از بازی های پرسپولیس بگذارد و هیچ ایرادی ندارد. من کلا در مورد مشکلاتی که برایمان به وجود آمده ،در مورد استقلال، سازمان لیگ و کارهایی که خودی ها و ناخودی ها  می کنند آخر فصل صحبت خواهم کرد.

*بازی فردا فوق العاده حساس است

وی در خصوص بازی فردای تیمش گفت: بازی فردا فوق العاده سخت و حساس است.  گل گهر تیم خوبی است،در بازی حساس موقعیت کم ایجاد می شود و هر تیمی از فرصت ها استفاده کند برنده خواهد شد.

*صحبت مصطفوی بعد از بازی با نساجی ربطی به داوری نداشت

مجیدی در خصوص پیامی که بعد از بازی با نساجی مبنی بر اینکه این فوتبال مبارک خودتان باشد به صالح مصطفوی داده بود گفت:ما اصلا هیچ صحبتی برای داوری نکردیم و این حرف ربطی به مسائل داوری نداشت. می توانید از داور چهارم سوال کنید که ما آرام ترین نیمکت را داریم.قبل از همه بازی ها به داور چهارم می گویم هر کسی از ما اعترض کرد او را اخرج کنید. صحبت مصطفوی اصلا ربطی به داوری نداشت. می توانید سوال کنید که ما کم ترین اعتراض را به داوری داشته ایم.

* آدمی نیستم که جا بزنم و همه اتفاقات منفی را تبدیل به فرصت می کنم

سرمربی تیم استقلال تاکید کرد: در استقلال ساختار دفاعی شکل گرفته و من این کار را از سال گذشته این کار را شروع کردم. تیم ما در 9 بازی پایانی فصل قبل فقط 4 گل خورده است.شما خبرنگاران به این مسائل دقت نمی کنید. ما این روند را بهتر کردیم. شما خودتان را جای سرمربی تیم بگذارید که 2 بازیکن اصلی تیمش جدا شدند. زمان می برد که تیم ما بخواهد به نظم تیمی برسد. مجیدی آدمی نیست که جا بزند، هر چه این اتفاقات منفی رخ بدهد آن را تبدیل به انرژی می کنم و انگیزه خود من و بازیکنانش بیشتر می شود. مطمئن باشید در بازی آتی محکم تر و با انرژی تر بازی خواهیم کرد. تیم ما نتایج فوق العاده ای گرفته و به جای اینکه از بازیکنان ما تقدیر شود ولی صحبت های دیگری مطرح می شود.

*قویا به من گفتند یزدانی و مرادمند تا پایان فصل می مانند

مجیدی در خصوص اینکه استقلال چقدر از نبود مرادمند و یزدانی ضربه می خورد گفت:قبلا هم گفته ام  با احترام به مربیان دیگر و سرمربی تیم ملی یزدانی و مرادمند از بهترین مدافعان ایران هستند و شانس حضور در تیم ملی را دارند. این اتفاق شوک به تیم ما بود، من چند جلسه با باشگاه داشتم و قویا گفتند این 2 نفر تا آخر فصل گفته در تیم ما می مانند.اگر یک در صد احتمال می دادم این 2 نفر می روند اصلا اجازه جدایی بازیکنان دیگر را نمی دادم. ما یک تیم هستیم این مسائل روی تیم ما و حتی بقیه بازیکنان تاثیر گذاشت. آنها از نظر فنی فوق الاده هستند ولی بازیکنان دیگری داریم که دیدید در 2 بازی قبل نه تنها گل نخوردیم بلکه موقیعت کمی به رقبا دادیم. از روز اول به بچه های تیم گفتم دوست ندارم هر تیمی راحت به ما گل بزند.

*صد در صد از ژستد راضی هستم

وی در خصوص انتقاد از ژستد گفت: او بازیکن فوق العاده ای است و صد در صد از او راضی هستم. چیزی که من از وی می خواهم را به نحو احسن انجام می دهد.

*از بازگشت غفوری خوشحال هستم

سرمربی استقلال در خصوص بازگشت غفوری گفت:یک مسائلی بود که حل شد.از بازگشت او خوشحال شدم، صحبت های خوب و با انرژی با هم انجام دادیم، خوشحال هستم کاپیتان تیم برگشته و متحد تر از قبل برای ادامه مسابقات تلاش خواهیم کرد.

*واکنش مجیدی به مشکلات مالی استقلال

خبرنگاری گفت بازیکنان استقلال از دریافتی 40درصد ناراحت هستند که مجیدی پاسخ داد:این مسائل مربوط به خودمان است و درون خودمان آن را حل خواهیم کرد، شما نگران نباشید.

*به دنبال رکورد نیستم

وی در خصوص اینکه استقلال در صورت نباختن فردا صاحب یک رکورد در لیگ برتر می شود عنوان کرد: اینکه تیمی بدون باخت باشد هر مربی از آن خوشحال می شود. چیزی که مهم است این است که روند تیم بر خلاف سالهای قبل حفظ شود. بازیکنان ما در این فصل بسیار خوب و باهوش بودند، خیلی خودم به دنبال رکورد نیستم و به دنبال این هستم هواداران را خوشحال کنم.

*امیدوارم فردا 3 امتیاز را بگیریم

مجیدی در خصوص دیدار فردا و اینکه چقدر امیدوار است بازی خوب دور رفت مقابل گل گهر تکرار شود گفت: چیزی که در مورد تیم ما حتی اگر به قبل برگردد و حتی مربوط به دیروز باشد به آن فکر نمی کنیم.در این 2-3 روز با بازیکنانم حرف زدم و  اصلا مسائل پیرامون تیم نباید تمرکز ما را به هم بزند. با توجه به موقعیت جدول اصلا نباید امتیاز از دست بدهیم و باید با هوش بازی کنیم، امیدوارم فردا 3 امتیاز بازی را به دست بیاوریم.

* رافائل در سیستم 3 دفاعه بازی کرده است

خبرنگاری گفت خرید شما در سیستم 3 دفاعه بازی نکرده و چگونه در این زمان می خواهید او را با تیم هماهنگ کنید که مجیدی گفت: شما اطلاعاتتان ضعیف است چون در سیستم 3 دفاعه بازی کرده است. او در الفیصلی وتیم های دیگر در سیستم با 3 مدافع بازی کرده و یکی از دلایل خرید او همین بوده است. ما آپشن زیادی برای خرید بازیکن نداشتیم، برای من مهم این بود که بازیکن مد نظرم چه زمانی بازی کرده است. بازیکنانی بودند که 3-4 ماه بازی نکرده بودند و این بازیکن برزیلی یک ماه پیش بازی کرده و در شرایط جسمانی خوبی قرار دارد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: