پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: بازی با استقلال هم یک فینال مانند چند بازی قبل ما است.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، امیر قلعه‌نویی پیش از دیدار گل گهر مقابل استقلال اظهار داشت: این هم یک فینال مانند چند بازی قبل ما است. شرایط جدول هم برای ما و هم برای آن‌ها حساس است. ما می‌خواهیم به تیم‌های بالاتر نزدیک شویم و تیم‌های پایین‌تر نیز ما را تعقیب می کنند.

وی افزود: استقلال در کورس قهرمانی است و به این امتیاز نیاز دارد. امیدوارم بازی خوبی برگزار شود. از تک تک بازیکنان‌مان تشکر می‌کنم به خاطر اینکه در این 4 هفته زحمات زیادی کشیدند. به خصوص بعد از آن اتفاقی که افتاد، شاید کمتر تیمی می‌توانست برگردد ولی با لطف خدا و اهل بیت (ع) این بچه‌ها با تلاشی که داشتند، مجموعه خوب باشگاه گل گهر و همکارانمان توانستیم تا حدودی خودمان را بازیابی کنیم و نتایج خوبی بگیریم. از 4 بازی گذشته 10 امتیاز گرفتیم و شرایط مان بهتر شده است. 

سرمربی گل گهر تصریح کرد: در این چند روز روی نقاط ضعف و قوت استقلال کار کردیم. امیدوارم بچه‌ها فرامین تاکتیکی را در نظم و ساختار دفاعی به نحو احسن انجام بدهند و همچنین از موقعیت‌هایی که به دست می‌آوریم نهایت استفاده را ببرند.

قلعه‌نویی در خصوص غایبان تیمش در بازی با استقلال گفت: نه. ما هفته‌های گذشته هم محروم و هم مصدوم داشتیم اما خداراشکر  برای این بازی همه بازیکنان ما هستند. آن دو نفری هم که محروم بودند در خدمت تیم هستند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: