پایگاه خبری خانه فوتبال:

پائولو دیبالا، مهاجم ۲۸ ساله یوونتوس مثل سال‌های گذشته در حساس‌ترین مقطع فصل با مصدومیت‌های مختلف دست‌وپنجه نرم می‌کند. مصدومیت تازه پائولو دیبالا و کشیدگی عضله خم‌کننده ران او، پنجمین مصدومیت این مهاجم آرژانتینی در فصل جاری است. او در این فصل تاکنون ۱۳ بازی را به علت مصدومیت‌های مختلف از دست داده و تعدد مصدومیت‌های او، نه تنها مدیران یوونتوس بلکه برخی از دوست‌داران این مهاجم بیانکونری را هم مردد کرده است.

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، خورخه آنتون، مدیربرنامه‌های پائولو دیبالا روز پنج‌شنبه با حضور در تورین با مدیران یوونتوس ملاقات خواهد کرد تا درباره تمدید قرارداد به مذاکره بپردازند. یوونتوس مایل نیست پیشنهادی بیش از سه سال به دیبالا ارائه کند و دست‌مزدی که برای او در نظر گرفته‌اند، ۷ میلیون یورو به علاوه پاداش است. این پیشنهاد، پایین‌تر از توافق قبلی میان یوونتوس و دیبالا است. در اکتبر ۲۰۲۱، طرفین برای امضای قراردادی چهارساله با دست‌مزد سالانه ۸ میلیون یورو به علاوه ۲ میلیون یورو پاداش توافق کرده بودند اما در نهایت چیزی رسمی نشد. عدم پیشرفت در مسیر تمدید قرارداد دیبالا با یوونتوس باعث شده تیم‌های دیگری هم در رابطه با جذب رایگان این مهاجم ۲۸ ساله، گوش‌به‌زنگ باشند.

یکی از این تیم‌ها اینتر است. جوزپه ماروتا، مدیر اجرایی اینتر به تازگی با خورخه آنتون تماس تلفنی برقرار کرده و نسبت به جذب پائولو دیبالا ابراز علاقه کرده است. اینتر مایل است پیشنهاد قراردادی پنج ساله با دست‌مزد سالانه ۷.۵ میلیون یورو همراه با پاداش را ارائه کند. آنتون از پیشنهاد ماروتا استقبال می‌کند اما صحبت‌های بیش‌تر با اینتر را به روزهای پس از ملاقات با مدیران یوونتوس موکول کرده است. اولویت پائولو دیبالا و خورخه آنتون، توافق با یوونتوس است و در صورتی که توافق با سیاه‌ و سفیدها حاصل نشود، آن‌ها به سایر پیشنهادها گوش خواهند کرد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: