پایگاه خبری خانه فوتبال:

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: مردم تا دیروز طرفدار بودند و امروز مالک باشگاه هستند.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، رضا درویش در مورد مراسم واگذاری سهام سرخای ها اظهار داشت: بعد از دهه‌ها و گفتن‌های زیاد، امروز امر محالی به حقیقت پیوست. باید از امروز دست به دست هم بدهیم که از امروز با این پول مردم چگونه می‌توانیم به اعتلای پرسپولیس کمک کنیم. مردم تا دیروز طرفدار بودند و امروز مالک باشگاه هستند.

وی در خصوص اینکه این پول چگونه به باشگاه تزریق می‌شود، گفت: زمانیکه در فرابورس سهام فروخته شد، پول مستقیما به حساب باشگاه می‌آید.

درویش در مورد اینکه آیا این پول قرار نیست به جیب دولت برود، عنوان کرد: نه، هیچ مقداری. اینطور که می‌گویند حدود 45 روز تا دو ماه دیگر این پول واریز و ان‌شاالله وضع استقلال و پرسپولیس خوب می‌شود.

مدیرعامل پرسپولیس در مورد اینکه دربی با حضور تماشاگران برگزار می شود، اظهار داشت: بله، تا سی درصد تماشاگر می‌آید. آنطور که من شنیدم و ظهر صحبت می‌کردیم ظاهرا 70 درصد ما و 30 درصد برای استقلال است. امروز جرقه‌اش خورده و جلسات بعدی و شورای تامین هم باید برگزار شود. قانون این را می‌گوید اگر حرف دیگری در نیاید. 

درویش در مورد شایعه حضور شهاب زاهدی در پرسپولیس گفت: الان جلسه فرابورس است و وارد این بحث‌ها نشوید!

وی در مورد اینکه چون دربی قبلی بدون تماشاگر بوده استقلالی‌ها معتقدند باید حضور تماشاگران 50-50 باشد، عنوان کرد: هنوز چیزی نشده شما به اختلاف نکشانید. مبادی حقوقی و شورای تامین تصمیم گیری کنند. همینکه چند ساعت پیش تصمیم گرفتند، مسائل دیگر را هم شورای تامین تصمیم گیری می کند و ما هم تابع هستیم. ولی حق با میزبان است و باید 70 درصد داشته باشد. سعی می کنیم حقمان را بگیریم.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: