پایگاه خبری خانه فوتبال:

بوژیدار رادوشویچ با وجود اینکه از پرسپولیس جدا شده، اما همچنان اخبار مربوط به این تیم را پیگیر است و در جریان اتفاقاتی که برای سرخ‌پوشان می‌افتد، قرار دارد و به آن واکنش نشان می‌دهد که اخیرا نسبت به شرایطی که برای حامد لک ، هم‌بازی سابق او به وجود آمده، توجه کرده است.

رادوشویچ که بیش از یک‌سال همراه حامد لک در پرسپولیس بود و در کنار یکدیگر تمرین می‌کردند، با انتشار یک استوری اینستاگرامی به حمایت از گلر سرخ‌پوشان پرداخته و او را برادر خود خطاب کرده است.

گلر کروات سابق سرخ‌پوشان که در زمان حضورش در پرسپولیس رقیب خوبی برای حامد لک بود و در کنار یکدیگر شرایط فنی خوبی تجربه می‌کردند، حالا در روزهایی که انتقاداتی نسبت به گلر پرسپولیس وجود دارد، تصویری از حامد لک منتشر کرده و تاکید به حمایت از او داشته است.

علاوه بر رادوشویچ، طی دو روز اخیر دیگر اعضای تیم و بازیکنان پرسپولیس هم به حمایت از حامد لک پرداخته‌اند و تصویر او را منتشر کرده‌اند و عملکرد خوبی که این دروازه‌بان در لیگ قهرمانان آسیا و فصل گذشته لیگ برتر در راه رسیدن به قهرمانی داشته‌اند را یادآور شده‌اند تا به این شکل موجب تقویت روحیه او  شوند.

ajPAVF6hWFPE

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: