پایگاه خبری خانه فوتبال:

مدیر تیم ملی فوتبال کشورمان به شایعات مطرح شده درخصوص برکناری دراگان اسکوچیچ واکنش نشان داد.
به گزارش خبرگزاری فارس، حمید استیلی در خصوص آخرین شرایط تیم ملی اظهار داشت: ضمن قدردانی از هواپیمایی جمهوری اسلامی که در سفر به کره جنوبى همراه و حامی تیم ملی بودند باید بگویم یک سفر طولانی را پشت سر گذاشتیم و امیدواریم بازیکنان با استراحت کافی برای تمرین فردا آماده شوند.
وی افزود: خوشبختانه نتایج تست همه اعضای تیم از جمله خود من منفی بوده و برای بازی هیچ مشکلی نداریم. امیدواریم فردا هم تمرینات را به خوبی و با شادابی در مشهد آغاز کنیم و برای انجام بازی برابر لبنان آماده شویم.
مدیر تیم ملی فوتبال همچنین اضافه کرد: متاسفانه برخی موضوعات در 24 ساعت گذشته مطرح شده که به سود تیم ملی نیست و برخی از شایعات نادرست مطرح شده تمرکز تیم را تحت الشعاع قرار می دهد. فدراسیون فوتبال قدردان زحمات همه اعضای تیم خصوصا بازیکنان و اعضای کادر فنی است. فدراسیون از سرمربی و بازیکنان حمایت می کند و به خوبی می دانیم در این مدت تلاش زیادی انجام دادند تا صعود به جام جهانی محقق شود. نباید با یک شکست خودزنی کنیم ودر آستانه بازی مقابل لبنان برخی موضوعات نادرست را مطرح کنیم. آن هم در شرایطی که تیم ما می تواند همچنان صدر جدول را پس بگیرد و باید در بازی پایانی با اقتدار لبنان را شکست بدهیم.

استیلی در گفت و گو با سایت فدراسیون فوتبال تصریح کرد : تلاش اسکوچیچ و اعضای کادر مدیریتی و فنی تیم این است که با ریکاوری فنی و روحی مناسب برای بازی مقابل لبنان آماده شویم و با انجام یک بازی خوب مسابقات را به پایان برسانیم.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: