پایگاه خبری خانه فوتبال:

ممکن است یکی از بازیکنان مورد نظر سرمربی پرسپولیس به این تیم بپیوندد.
با وجود اینکه تا پایان فصل جاری فوتبال کشورمان ۷ هفته باقی مانده است اما از الان شایعات نقل و انتقالاتی مخصوصا حول محور تیم‌های بزرگ مطرح است. در همین خصوص شنیده می‌شود که ممکن است یکی از بازیکنان مورد علاقه و مورد نظر سرمربی پرسپولیس بالاخره به این تیم بپیوندد.
دو سال پیش بود که پرسپولیس قرار بود این بازیکن را جذب کند و حتی مذاکراتش را در منزل شجاع خلیل‌زاده با یحیی گل‌محمدی انجام داد که ناگهان به سمت سپاهان رفت و به این تیم پیوست تا دو سال را در این تیم سپری بکند.

در همین خصوص گفتنی است قرارداد دانیال اسماعیلی‌فر و باشگاه سپاهان در پایان فصل تمام می‌شود و شنیده می‌شود که این بازیکن به کادر فنی پرسپولیس و مسئولان باشگاه قول داده که به این تیم بپیوندد. این در شرایطی است که سپاهان هم برای تمدید قرارداد مدافع راست موثرش اقداماتی را انجام داده اما هنوز بحث تمدید قرارداد انجام نشده است تا شایعه پیوستن دانیال اسماعیلی‌فر به پرسپولیس مطرح شود.

گفته شده که این بازیکن خودش هم دوست دارد پیراهن پرسپولیس را بپوشد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد در فصل نقل‌وانتقالات تابستانی به این تیم بیاید تا هم پرسپولیس از داشتن یک مدافع راست مطمئن سود ببرد و هم ناراحتی یحیی گل‌محمدی از او تمام شود و بتواند به نوعی دل گل‌محمدی را هم به دست بیاورد.

نکته جالب اینجاست که شنیده می‌شود کادر فنی پرسپولیس از این مسئله استقبال کرده و می‌خواهد سمت راست زمین را برای فصل بعد با زوج اسماعیلی‌فر و رامین رضاییان ببندد. البته این در شرایطی است که اسماعیلی‌فر پرسپولیس شود. ضمن اینکه رضاییان هم پالس‌های مثبتی برای تمدید قراردادش با پرسپولیس ارسال کرده و اعلام کرده که دوست دارد فصل آینده هم لباس پرسپولیس را به تن کند.

منبع: پارس فوتبال

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: