پایگاه خبری خانه فوتبال:

تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری دوستانه مقابل تیم ملی امید شکست خورد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم ملی امید ایران عصر امروز و از ساعت 15 به مصاف پرسپولیس رفت که این دیدار در نهایت با برتری شاگردان مهدی مهدوی کیا به پایان رسید.
در این مسابقه که در سه وقت 30 دقیقه‌ای برگزار شد، تیم امید در ردقیقه 17 توسط امیرعلی صادقی پیش افتاد اما در ادامه پرسپولیس توسط مهدی عبدی در در دقیقه25 گل خورده را جبران کرد تا  نیمه اول با تساوی یک-یک به پایان برسد.

در نیمه اول امید عالیشاه پس از باز شدن دروازه پرسپولیس به دلیل اعتراض شدید کارت زرد گرفت. اعتراضات عالیشاه می‌رفت که باعث اخراج او شود اما سایر بازیکنان پرسپولیس یاسر همرنگ را از دادن کارت قرمز به هافبک این تیم منصرف کردند تا به یک اخطار بسنده کند. ضمن اینکه در ابتدای بازی نیز اسدی برای شروع مجدد بازی قبل از سوت داور اقدام به این کار کرد و تذکر گرفت. همرنگ در این صحنه به بازیکن پرسپولیس گفت قبل از سوت بازی را شروع نکن، اینطور می‌خواهی گل بزنی؟!

با شروع نیمه دوم، تیم امید در دقیقه 39 توسط حسین زواری گل دوم را به ثمر رساند. در دقیقه47 نیز بهزاد سلامی دروازه حامد لک که به تازگی وارد زمین شده بود را باز کرد تا نتیجه در پایان وقت دوم، 3 بر یک شود.

در وقت سوم بازی نیز توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا این دیدار با همان نتیجه به پایان برسد. در سی دقیقه سوم بازی، محمد عمری از پرسپولیس با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: