پایگاه خبری خانه فوتبال:

مشاور وزیر ورزش و جوانان به اتفاقات دیدار جنجالی روز گذشته ایران با لبنان واکنش نشان داد.
به گزارش خبرگزاری فارس، حدود ۲۴ ساعت پس از اتفاقات جنجالی دیدار روز گذشته تیم ملی فوتبال ایران مقابل لبنان، محسن معتمد کیا، مشاور رسانه ای وزیر ورزش به این موضوع واکنش نشان داد.

معتمد کیا عنوان کرد: ٢۴ ساعت پس از اتفاقات بازی ⁧‫مشهد‬⁩ همچنان انتقادهای مختلفی مطرح است. یک سو دلسوزان و هوادارانی هستند که نجیبانه همواره پشتیبان ورزش بوده‌اند و سوی دیگر معدود افرادی که بعنوان مسببان وضع موجود در فوتبال، به جای عذرخواهی و پاسخگویی از همین مردم نجیب، مثل همیشه مدعی‌اند... و خودشان را «قربانی» جا زده و ابایی هم برای گرا دادن به فیفا و AFC ندارند.

وی ادامه داد : فدراسیون بعنوان متولی فوتبال کشور از مدت‌ها قبل درخواست برگزاری بازی را در مشهد مطرح کرد و با وجود تجربه کم در برگزاری بازی‌های فوتبال ملی در خارج از تهران، با پیگیری فدراسیون این بازی به مشهد منتقل شد. در این بین نحوه بلیت‌فروشی، مشکلات عدیده در سامانه اعلامی فدراسیون، رعایت نشدن پروتکلهای بهداشتی، حضور بیش از ظرفیت اعلام شده در استادیوم و ... مشکلات زیادی را برای هواداران ایجاد کرد.

مشاور وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: سیاست وزارت ورزش و جوانان حمایت از ورود تماشاگران خانم به استادیوم‌هاست؛ سیاستی که در بازی قبلی تیم ملی اجرا شد و می‌تواند با رفع نواقص به الگویی برای سایر بازی‌ها تبدیل شود. فدراسیون فوتبال موظف است با بررسی اتفاقات رخ‌داده در بازی دیروز و دلجویی از افرادی که بدلیل ضعف‌ فدراسیون فوتبال در ساماندهی برگزاری بازی، دچار صدمه مادی و معنوی شدند، از آنها دلجویی کند. بزودی نتیجه خدمت مردم عزیز و رسانه‌ها ارائه خواهد شد. 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: